ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Άφωνοι επιβάτες σε πτήση για Λάρνακα - Ξέσπασμα πιλότου

«Ποιος θέλει να κατέβει;»

Σας έχει τύχει να μείνετε εγκλωβισμένοι σε ένα αεροδρόμιο λόγω πολύωρης καθυστέρησης της πτήσης σας; Πώς είναι τα νεύρα σας; Πού να δείτε του πιλότου!

Όχι και πολύ καλά μάλλον. Το ίδιο όμως μπορεί να συμβαίνει και στους πιλότους, όπως φαίνεται από ένα βίντεο που κυκλοφόρησε στο TikTok και δείχνει έναν κυβερνήτη αεροσκάφους της WizzAir να ξεσπαθώνει από το μεγάφωνο, καθώς παραμένουν ακινητοποιημένοι στο διάδρομο προσγείωσης του αεροδρομίου Gatwick κατά τη διάρκεια μιας φερόμενης 7ωρης καθυστέρησης.

«Δεν το χρειάζομαι αυτό» ακούγεται να λέει στους εξαντλημένους ταξιδιώτες, οι οποίοι παραμένουν στις θέσεις τους περιμένοντας να αναχωρήσει το αεροπλάνο τους για τον προορισμό τους, τη Λάρνακα της Κύπρου.

Ξέσπασε ο πιλότος: «Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας βγάλουμε από εδώ. Δεν το χρειάζομαι αυτό!»
Η επιβάτης Χάνα Μέις βιντεοσκόπησε τη στιγμή και ανέβασε το βίντεο στο TikTok. Σε αυτό, ο πιλότος της WizzAir ακούγεται να λέει: «Σηκώστε τα χέρια σας παρακαλώ, ποιος θέλει να κατέβει; Δε θα φύγουμε απόψε εάν κατεβείτε. Ξέρετε κάτι; Δεν το χρειάζομαι αυτό, ούτε το πλήρωμα το χρειάζεται αυτό. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας βγάλουμε από εδώ. Δεν μπορώ να το ελέγξω. Είναι εντελώς εκτός ελέγχου μου. Κάνουμε ότι μπορούμε. Αν θέλετε να κατεβείτε, θα σας αφήσω να κατεβείτε, κανένα πρόβλημα».

@hannahmace0 Ryan air would never #wizzair #karen #travel #airports #fyp #bags #fly #gatwickairport original sound - Hannah Mace

Πολλοί ήταν οι χρήστες των social media που αντέδρασαν στο βίντεο, εκφράζοντας την συμπάθειά τους για τον πιλότο που έχασε την ψυχραιμία του. Ένα άτομο έγραψε: «Ω, ας είναι καλά. Μπορείτε να ακούσετε τον πόνο στη φωνή του. Ήθελε να φύγει όσο και όλοι οι άλλοι, πρέπει να είναι δύσκολο να γκρινιάζουν όλοι σε σένα» με έναν άλλον να προσθέτει: «Για να είμαστε δίκαιοι, είμαι με το μέρος του. Πιθανότατα είναι εξαιρετικά αγχωμένος και το πλήρωμα είναι εξαντλημένο»

Και δεν είναι η μόνη πτήση με πολύωρη καθυστέρηση. Την Τρίτη, πολλοί ταξιδιώτες διαμαρτυρήθηκαν για καθυστερήσεις έως και 4 ώρες, με έναν χρήστη του Twitter να περιγράφει την εμπειρία του ως «φρικτή» και «ζοφερή». Η απάντηση του εκπροσώπου του αεροδρομίου Gatwick; «Γιεά σας, λυπούμαστε πραγματικά για οποιαδήποτε καθυστέρηση. Έχουμε θέσει σε εφαρμογή ένα σύστημα κινούμενων ουρών αναμονής και το προσωπικό εργάζεται σκληρά για να διεκπεραιώσει τους επιβάτες όσο το δυνατόν γρηγορότερα μέσω του ελέγχου ασφαλείας».

Πηγή: iEfimerida.gr

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση