Πιστολέρο
• Τι είναι αυτό που έχει πιάσει όλους τους εξουσιαστές σ’ αυτήν την χώρα και θέλουν να ΔΙΧΑΣΟΥΝ την κοινωνία και να προκαλούν προβλήματα , έτσι ώστε να κάνουν αισθητή την παρουσία τους σε τηλεοπτικά πάνελ, και άλλα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης. Προφανώς, γιατί απέχουν από τα προβλήματα που ταλανίζουν τους ανθρώπους ή ενδεχομένως να θέλουν να στρέψουν την προσοχή της κοινωνίας σε άλλα θέματα και με διαφορετικούς τρόπους, για να μην αντιμετωπίσει συλλογικά τα πραγματικά προβλήματα , της φτώχειας, της ανέχειας και των ποικιλόμορφων σύγχρονων προκλήσεων. Φυσικά, όλοι αυτοί έχουν λυμένα τα οικονομικά τους προβλήματα, αφού φροντίζουν οι φορολογούμενοι να τους τακτοποιούν αναλόγως, για να το παίζουν όλοι τους από ΚΑΘΕΔΡΑΣ σωτήρες …Ε, απ’ αυτό όλο το πανηγύρι δεν θα έλειπαν και οι ταγοί του πολιτισμού.
ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΟΥΧΟΝΤΕΣ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΑΝΑΤΑΡΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
• Έτσι και εμφανίστηκαν ξαφνικά έτοιμοι να προκαλέσουν ΔΙΧΑΣΜΟ στην κοινωνία, να οδηγήσουν σε αντιπαραθέσεις , συγκρούσεις και κυρίως να παρουσιαστούν και αδικημένοι, από την στάση των ανθρώπων που έχουν διαφορετική άποψη από την δική τους. Η κλίκα που διαφεντεύει τις τύχες του Θεατρικού Οργανισμού ( ΘΟΚ) , με μπροστάρη τον καλλιτεχνικό διευθυντή ΣΑΒΒΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ και σε απόλυτη συνεργασία με τον Υφυπουργό Πολιτισμού ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΥΜΑΖΗ , θέλησαν να αναταράξουν την κοινωνία και να προκαλέσουν τριβές για να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Επιχείρησαν να μας το παίξουν οι ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΟΥΧΟΝΤΕΣ, που γνωρίζουν ότι έχει σχέση με την κουλτούρα και όλοι εμείς οι υπόλοιποι να τους πληρώνουμε με δημόσιο χρήμα, για να εκφράζουν επί σκηνής στην προκειμένη, τις δικές τους πεποιθήσεις για την ζωή. Και μπορεί κάποια μέλη του Δ.Σ του ΘΟΚ να επιχείρησαν να αντιδράσουν , αλλά τελικά κρύφτηκαν και υπάκουσαν στις διαταγές του καλλιτεχνικού διευθυντή.
• Και γιατί θέλησαν να προκαλέσουν την κοινωνία και να δημιουργήσουν σάλο για κάποιο πανέμορφο θεατρικό έργο , όπως είναι «ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες» του αξεπέραστου ΙΟΥΛΙΟΥ ΒΕΡΝ; Αν ήθελε η κλίκα να μην προκαλέσει σε τέτοιες εποχές και να ΑΠΩΘΗΣΕΙ σημαντικό μέρος των ανθρώπων από το θέατρο, αφού πλέον τους βλέπουν με καχυποψία, δεν θα άφηνε να ΕΚΚΟΛΑΦΘΕΙ όλη αυτή η αναταραχή. Προφανώς γουστάρουν να τσακώνονται για χάρη τους και αυτοί με την βολή του τεράστιου μισθού που τους παρέχει το κράτος, να κάνουν το δικό τους χάζι, κερδίζοντας την δική τους προβολή. Αν ήθελαν Κυριακίδης- Τουμαζή και Δ.Σ του ΘΟΚ θα αποφεύγονταν όλες αυτές οι συγκρούσεις…Κάποιοι πάντως στον ΘΟΚ ενθουσιάζονται από τον ρόλο του συνεργάτη του Φογκ τον επονομαζόμενο ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ..
Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ 80 ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΙΝΑ
• Δεν αντιλαμβάνεστε κύριοι ότι κι εσείς και όσοι σας στήριξαν από το ΜΜΕ ψευτοκουλτουριάρηδες ότι υπάρχουν και άνθρωποι που δεν είναι των δικών σας αντιλήψεων, κοσμοθεωρίας , προσανατολισμών; Όπως θέλετε να σας σέβονται, οφείλεται κι εσείς να επιδεικνύεται την ίδια ευαισθησία σε όσους δεν συμμερίζονται τις δικές σας απόψεις. Και πέστε μου κύριοι, σε ένα παιδικό θεατρικό έργο του κρατικού φορέα πολιτισμού, το οποίο δεν ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ ομοφυλοφιλικές σχέσεις, διαφορετικότητα και άλλα τέτοια συναφή, χρειαζόταν ο ηθοποιός να υποβάλει τέτοιου είδους ερωτήματα σε παιδιά 8-11 ετών, όπως «αγόρι να θέλει να είναι κορίτσι και κορίτσι να θέλει να είναι αγόρι», το οποίο μετά από παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας, μετατράπηκε σε «αγόρι που να αγαπά αγόρι και κορίτσι που να αγαπά κορίτσι». Από πού προκύπτει μέσα από την περιπέτεια του ήρωα του έργου ΦΙΝΕΑ ΦΟΓΚ και του στοιχήματος ότι θα κάνει τον γύρο του κόσμου σε 80 μέρες, αυτή η έμπνευση του σκηνοθέτη για να εμπλέξει τέτοιου είδους θέματα;
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΑΔΙΤΕΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΘΕΑΤΡΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ
• Δηλαδή, μπορεί κάποιος ηθοποιός σε ένα άλλο παιδικό έργο να βάλει και κάποιο ηθοποιό να ρωτάει για παιδεραστία ή άλλο να επιμένει ότι κάποιοι στο θέατρο εκμεταλλεύονται τις θέσεις τους και επιχειρούν να παρενοχλήσουν κορίτσια; Δεν είναι και αυτά θέματα που προβληματίζουν την κοινωνία; Ωπ, μην αντιδράτε, γιατί είναι σε εξέλιξη οι δίκες στην Ελλάδα, ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΘΕΑΤΡΑΝΘΡΩΠΩΝ, πέραν πάσης υποψίας και με ψηλές θέσεις, που απασχολούν την δικαιοσύνη. Και είδαμε την κουλτούρα των υπόλοιπων ηθοποιών, που ΣΙΩΠΟΥΣΑΝ μπροστά στα εγκλήματα που συντελούνταν στις κουίντες, για να μην επηρεαστεί το ρολάκι τους. Δηλαδή ποια είναι τα όρια της λογοκρισίας που εσείς επικαλείστε ιδιαίτερα όταν πρόκειται για έργα που απευθύνονται σε μικρά παιδιά;
• Κι επειδή δεν είμαστε ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ του Υπουργού Παιδείας ΠΡΟΔΡΟΜΟ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ (εξάλλου προ τριών ημερών τον στολίσαμε για τον ξεφτιλισμό του από τον ΝΙΚΑΡΟ) στην προκειμένη έπραξε σωστά με την επιτροπή που ζήτησε από τον σκηνοθέτη να αναπροσαρμόσει το κείμενο. Και καλά δεν θα έπρεπε το Υπ. Παιδείας να ελέγχει τι προσφέρεται στα παιδιά; Την διδακτέα ύλη ποιος την καθορίζει; Την περιβόητη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ποιος θα την διδάξει στα σχολεία; Πείραξε όλους τους ψευτοκουλτουριάρηδες ότι ονομάζεται Επιτροπή θεαμάτων και παραπέμπει σε άλλου είδους καθεστώτα; Σιγά που ξύπνησαν τα δημοκρατικά σας αισθήματα. Ξέρουμε τους πάντες τι κάνουν και στα θεατρικά πράγματα του τόπου. Αν δεν είσαι της κλίκας δεν μπορείς να επιβιώσεις ούτε να βρεις δουλειά είτε στο θέατρο ή στην τηλεόραση.
Η ΒΟΛΕΜΕΝΗ ΕΘΟΝΣΩΤΗΡΑ ΕΠ. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ;
• Αλλά και η βολεμένη εθνοσωτήρας( πρώην δικαστής του Ανωτάτου, που μετά από τις 100 χιλιάδες τον χρόνο που ήταν οι μισθοί της και το εφάπαξ ΤΩΝ 500 χιλιάδων Ευρώ και την σύνταξη των 4500, αφού αφυπηρέτησε, θέλησε να μας καθοδηγήσει παίρνοντας και άλλη θέση των 7 χιλιάδων Ευρώ τον μήνα για να μας σώσει) , που παριστάνει την Επίτροπο προστασίας δικαιωμάτων του παιδιού ΔΕΣΠΩ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ, μπορεί να μας πληροφορήσει, πως καταπατούνται τα δικαιώματα ενός παιδιού που δεν θα γίνει δέκτης αυτών των πληροφοριών από το συγκεκριμένο θεατρικό έργο; Και που γνωρίζει η πρώην δικαστής, ότι δεν συγχύζονται τα παιδιά από τέτοιες ατάκες και από αυτές τις διφορούμενες προσεγγίσεις που παραπέμπουν σε ΖΟΓΚΛΕΡ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ; Νομικός δεν είναι; Έγινε και ψυχολόγος τώρα;
Η ΕΦΗ ΞΑΝΘΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΚΑΙ Η ΣΟΥΠΕΡ ΔΗΛΩΣΗ
• Τι ήταν αυτή η δήλωση σούπερ από την ΡΙΤΑ ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ του ΔΗΣΥ ; Υπουργός της Κυβέρνησης Χριστόφια την πήρε τηλέφωνο λέει για να σταματήσει υποθέσεις εμπορίας προσώπων , όταν ήταν επικεφαλής του τμήματος στην Αστυνομία Και αντέδρασε η παριστάμενη του επιτελείου Μαυρογιάννη, το στέλεχος των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΕΦΗ ΞΑΝΘΟΥ. Δηλαδή οι Οικολόγοι είναι συνδεδεμένη οργάνωση του ΑΚΕΛ. Άντε και εις ανώτερα ΠΑΜΠΟ ΘΕΟΠΕΜΠΤΟΥ…
ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΛΕΕΙ
• Α, τώρα που θυμηθήκαμε και τον ΑΝΤΡΕΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ. Προσέξτε ποιο θα βγάλουμε Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Άνθρωπο που δηλώνει με πάθος ( το επανέλαβε ψες στο ΩΜΕΓΑ), ότι θεωρεί την παρουσία του στην πολιτική σαν συνεχή διολίσθηση στην ζωή του και δεν είναι ευτυχής που είναι σ΄αυτή την κατάσταση (την πολιτική). Ε, καλά ρε φίλε μου, με το ζόρι είσαι υποψήφιος για το ανώτατο αξίωμα της πολιτικής; Τι θέλεις να είσαι υποψήφιος; Κι αν από την καταπίεση βαρεθείς, γιατί θα κάνεις κάτι που ΔΕΝ σου αρέσει, τότε θα εγκαταλείψεις τα πάντα στον αυτόματο πιλότο; Α,πα, πα. Τι είναι αυτός ρε παιδί μου . Διαχείριση ήττας κάνει και της επόμενης μέρας για να τα φορτώσει στο ΑΚΕΛ που επέμενε να τον βάλει υποψήφιο. Όπως να βάζεις κάποιο που είναι ιατρός -νευροχειρούργος να κάνει τον μηχανικό αυτοκινήτων.
• Απίστευτο αλλά Κυπριστανικό: Λούβρο της Κύπρου, θα γίνει μας είπε με κομπασμό ο Υπουργός μεταφορών ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΟΥΣΟΣ. Και απέναντι του θα είναι οι αποθήκες του. Ε, μα αφού έτσι μοιάζει το κτήριο της Βουλής. Με αποθήκες που τσουβαλιάζονται τα πεπαλαιωμένα αντικείμενα που δεν είναι χρήσιμα.
• ΥΓ : Αποχαιρετούμε με σεβασμό και εκτίμηση, ανθρώπους που προσέφεραν από τι δικό τους μετερίζι στον τόπο και την Ελλάδα. Τον πρώην βουλευτή ΣΟΛΩΝΑ ΚΑΣΙΝΗ ( έβαλε στην ζωή μας το φυσικό αέριο και την προοπτική του για την χώρα), την κορυφαία ηθοποιό ΔΩΡΑ ΚΑΚΟΥΡΑΤΟΥ ( προσέφερε στιγμές γέλιου μαζί με τον δάσκαλο μας, φίλο και γίγαντα του θεάτρου που θα συναντήσει ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΗ) τον πρύτανη της αθλητικογραφίας ΓΙΑΝΝΗ ΔΙΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ( η φωνή του σαγήνευε και μας δημιουργούσε εικόνες για την μακρινή τότε για εμάς Ελλάδα).