Ενώ η έρευνα των αρμόδιων Αρχών τόσο για τις καταγγελίες για κακοποίηση παιδιών όσο και για τα οικονομικά της ΜΚΟ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, στο φως έρχονται μέρα τη μέρα και άλλα στοιχεία που σκιαγραφούν όλο και περισσότερο την ψυχοσύνθεση του πατέρα Αντώνιου.
Από τη μία η τοιχογραφία στη δομή του Κολωνού που εμφανίζει τον ίδιο ως Νώε, έχοντας δίπλα του την πρεσβυτέρα και από την άλλη ένα ξύλινο ταμπλό που βρίσκεται στο δωμάτιό του σε δομή της περιφέρειας και που τον απεικονίζει ως... Ιησού Χριστό, αποδεικνύουν ότι ο πατέρας Αντώνιος είχε... μπερδέψει κάπου το φιλανθρωπικό του έργο με την αγιοποίηση.
Αισθανόταν... ο παντοδύναμος
Ο ίδιος μοιάζει να βάδιζε στα χνάρια των... Φαραώ και των αυτοκρατόρων της Ρώμης που αυτοανακηρύσσονταν «θεοί». Ετσι, σε ένα ξύλινο ταμπλό που βρίσκεται στο μεγαλοπρεπές δωμάτιό του σε δομή της περιφέρειας, ο πατέρας Αντώνιος έχει χαραχτεί ως η άμπελος, συνδέοντας ευθέως τον εαυτό του με τον Ιησού Χριστό. Στη θέση όμως των μαθητών του Ιησού βρίσκονται ονόματα -προφανώς- παιδιών της «Κιβωτού». Είναι τα χρόνια που οι δωρεές εκατομμυρίων διαδέχονταν η μία την άλλη. Τα χρόνια που ο ίδιος, όπως φαίνεται, αισθανόταν... ο παντοδύναμος! Αλλά ήταν και τα χρόνια της αποθέωσης.
Σαφώς πρόκειται για κακόδοξες απεικονίσεις μακριά και έξω από το δόγμα της Ορθοδοξίας, κάτι που μπορεί να αντιληφθεί καθένας, πόσο μάλλον ένας ιερωμένος, όπως ο πατέρας Αντώνιος. Εξάλλου, τα ίδια δείγματα είχε δώσει και με τις τοιχογραφίες του ναΐσκου ως άλλος Νώε που τον ακολουθούν κατατρεγμένα παιδιά. Το εξοργιστικό είναι πως η τοιχογραφία ακολουθεί την τεχνοτροπία της ορθόδοξης αγιογραφίας, με αποτέλεσμα ο πατέρας Αντώνιος από ένας υπηρέτης του ράσου, όπως θα έπρεπε να είναι στην πραγματικότητα, να εμφανίζεται ως άγιος ή βιβλική μορφή!
Ηθελε να τον «λατρεύουν» ως επίγειο Θεό
Στο φόντο της τοιχογραφίας στον Κολωνό, διαφαίνεται μια κιβωτός στην οποία εισέρχονται τα ζώα, συνδέοντας άμεσα τον ρόλο του με τη βιβλική παράδοση του Νώε, ενώ στα αριστερά διακρίνεται η φιγούρα μιας γυναίκας που προφανώς απεικονίζει την… πρεσβυτέρα. Επίσης, αξιοσημείωτο είναι ότι ο «Νώε» πατέρας Αντώνιος κρατάει στους ώμους του ένα παιδί, όπως έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τον Χριστό να κρατάει τον αμνό. Η τοιχογραφία αυτή βρίσκεται στον έκτο όροφο της δομής στον Κολωνό, στο κέντρο ημέρας και μπορεί να τη συναντήσει κανείς μέσα στο εκκλησάκι. Φαίνεται πως δεν του έφτανε το να τον... ευχαριστούν για το έργο του. Ηθελε να τον «λατρεύουν» και να τον αντιμετωπίζουν ως επίγειο θεό.
Οι αγιογραφίες λοιπόν αποδεικνύουν πως πίσω από το προσωπείο του φιλεύσπλαχνου και φιλάνθρωπου, ο πατέρας Αντώνιος έκρυβε το πρόσωπο του νάρκισσου και εγωπαθούς ανθρώπου. Οι φωτογραφίες μπορεί να μην αποδεικνύουν εγκληματική δράση, αποδεικνύουν όμως, περίτρανα πως ο πατέρας Αντώνιος, «ποτισμένος» από το νέκταρ της «φήμη» που απέκτησε, πίστεψε και ο ίδιος ότι ήταν ένας... μικρός Θεός και ως τέτοιος δεν λογοδοτούσε πουθενά.
ΠΗΓΗ: reader.gr