Ενώ την ίδια ώρα στο ακριβώς δίπλα δωμάτιο ένας άνδρας ατένιζε αμέριμνος τη θέα.
Eσφαλμένη αποδείχθηκε η επιλογή ενός ζευγαριού να μην τραβήξει τις κουρτίνες στο δωμάτιο του ξενοδοχείου που επέλεξε για να περάσει ένα «καυτό» βράδυ.
Περαστικοί που έτυχε να περνούν έξω από το ξενοδοχείο κατέγραψαν το ζευγάρι σε ερωτικές περιπτύξεις.
Οι «κινηματογραφιστές» κατέγραψαν, μάλιστα, και έναν δεύτερο άνδρα να ατενίζει τη θέα από το παράθυρο του ακριβώς δίπλα δωματίου.
Η συγκυρία αυτή τους έδωσε την ιδέα να βάλουν στο βίντεο την διαφημιστική ατάκα της εταιρείας Trivago «ίδια δωμάτια, διαφορετικές τιμές».
protothema.gr