Δύο εβδομάδες μετά την εξαγορά της Capri Holdings, της εταιρείας που κατέχει τον διάσημο ιταλικό οίκο μόδας Versace, από την Tapestry Inc. και οι αλλαγές φαίνεται πως έχουν ήδη ξεκινήσει, αν κρίνουμε από τα social media του διάσημου brand.
Το νέο marketing plan θα φέρει τα πάνω - κάτω και η αρχή έγινε με το προφίλ του Versace στο Instagram, στο οποίο πλέον εμφανίζονται μόνο stories και η εμβληματική χρυσή Μέδουσα, ενώ όλα τα posts έχουν σβηστεί!
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Versace, η νέα μορφή «magazine-style» έχει στόχο να προσθέσει μεγαλύτερο κύρος στο προφίλ του διάσημου οίκου και θα τεθεί σε εφαρμογή για την αποκάλυψη της καμπάνιας της συλλογής ''Φθινόπωρο 2023''. Στην εν λόγω καμπάνια θα συμμετέχουν πασίγνωστα πρόσωπα της βιομηχανίας της μόδας, όπως οι Irina Shayk, Gigi Hadid, Anok Yai, Angelina Kendall και Karolina Spakowski, ενώ ήδη οι πρώτες φωτογραφίες της καμπάνιας, οι οποίες τραβήχτηκαν από το δίδυμο Mert και Marcus, έχουν δημοσιευτεί.
Μια μικρή γεύση μπορούμε να πάρουμε από το προφίλ της Donatella Versace στο Instagram όπου σε σχετικό post αναφέρεται: «Η τελευταία μας καμπάνια γιορτάζει όλα όσα αγαπώ στον Versace. Η δύναμη, η ραπτική, η στάση. Στα γυρίσματα τα μοντέλα ένιωθαν δυνατά, δυνατά και άγρια - όπως ακριβώς θα έπρεπε να νιώθεις όταν φοράς Versace».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Υπενθυμίζεται ότι το να διαγράφεται όλο το περιεχόμενο από τα social media, είναι μια ριζική αλλαγή, αλλά ταυτόχρονα κοινή πρακτική για τις επωνυμίες που αντιμετωπίζουν μαζική αλλαγή branding. Μάλιστα η Versace, καθυστέρησε αν σκεφτούμε ότι έχει εξαγοραστεί από την Capri Holdings το 2019, και πραγματοποιεί 4 χρόνια μετά την αλλαγή αυτή.
Ανυπομονούμε να δούμε τί άλλες αλλαγές μάς περιμένουν..