ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Όλα στραβά για τη Μέγκαν Μαρκλ

Η βιασύνη της να λανσάρει το lifestyle brand της και το προσωπικό που της γυρνά την πλάτη

Πριν από δύο μήνες περίπου, η Μέγκαν Μαρκλ λάνσαρε το νέο της επιχειρηματικό lifestyle brand με όνομα American Riviera Orchard. Έκτοτε δεν έχει γίνει καμία νέα κίνηση αναφορικά με το συγκεκριμένο brand.

Νέα δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου, αναφέρουν ότι υπάρχουν δύο λόγοι στους οποίους οφείλεται η αργοπορία.

Νωρίτερα τον Μάρτιο, η Μέγκαν ξεκίνησε αθόρυβα το τελευταίο της επιχειρηματικό εγχείρημα. Ένας λογαριασμός στο Instagram εμφανίστηκε στην πλατφόρμα, παρουσιάζοντας το American Riviera Orchard στον κόσμο. Η ίδια δημοσίευσε ένα σύντομο τρέιλερ βίντεο στα stories στο Instagram. Στη συνέχεια δημοσίευσε το λογότυπο της μάρκας σε ένα κολάζ εννέα πλέγματος στη σελίδα.

Η συγκεκριμένη κίνηση της Μέγκαν Μαρκλ, την ώρα που ο πεθερός της βασιλιάς Κάρολος και η κουνιάδα της Κέιτ Μίντλετον δίνουν μάχη με τον καρκίνο, σχολιάστηκε με διάφορους τρόπους. Μάλιστα, το λανσάρισμα συνέπεσε σχεδον με το σπαρακτικό μήνυμα της Κέιτ και την εξομολόγησή της για τη μάχη της με τον καρκίνο.

Ωστόσο, αφού έστειλε 50 βάζα σπιτικής μαρμελάδας φράουλας σε μια επιλεγμένη ομάδα διασημοτήτων, το brand φαίνεται να έχει μπει "στον πάγο".

Γιατί δυσκολεύεται να βρει προσωπικό για τη νέα της επιχείρηση

Η ίδια η Μέγκαν Μαρκλ έχει μιλήσει για τα πράγματα που θεωρεί "πραγματικά δύσκολα", αλλά θα είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του επιχειρηματικού lifestyle brand της.

Ένας βασιλικός ειδικός και συγγραφέας, ισχυρίζεται ότι η Δούκισσα του Σάσεξ "δυσκολεύεται να βρει προσωπικό για τη νέα της επιχείρηση" καθώς οι απαιτήσεις της είναι υπερβολικές.

Ο βασιλικός συγγραφέας και ειδικός Tom Quinn ανέφερε ότι η Μέγκαν αντιμετωπίζει προβλήματα με την πρόσληψη προσωπικού επειδή έχει μια "σκληρή προοπτική" και "απόλυτη πίστη στον εαυτό της", που σημαίνει ότι δυσκολεύεται στο θέμα της διαχείρισης του προσωπικού της.

Ο κ. Κουίν εξήγησε: "Το αποτέλεσμα των απαιτήσεων της Μέγκαν είναι ότι δυσκολεύεται να βρει προσωπικό για το νέο της brand, καθώς θέλει άτομα που να έχουν πολλές δικές τους ιδέες, αλλά οι οποίες να είναι απόλυτα συμβατές με τις επιθυμίες της. Η Μέγκαν έχει απόλυτη πίστη στον εαυτό της. Αλλά για να πετύχει η επωνυμία της, πρέπει να δώσει χώρο και να επιτρέψει στο εξειδικευμένο προσωπικό που γνωρίζει πολύ περισσότερα για αυτά τα πράγματα να λάβει μερικές από τις αποφάσεις".

Μιλώντας στη Mirror, ο Κουίν μίλησε για το πρόβλημα της Μέγκαν με το προσωπικό, από τότε που ζούσε στο παλάτι ως μέλος της βασιλικής οικογένειας.

"Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της Μέγκαν όταν ζούσε στο Παλάτι του Κένσινγκτον ήταν ότι πίστευε ότι το προσωπικό έπρεπε να είναι σήκω σήκω, κάτσε κάτσε, δεν έχει την εξαιρετικά ευγενική παλιομοδίτικη αγγλική συνήθεια να ρωτά με ευγένεια το προσωπικό της".

Όλοι θυμόμαστε τον σάλο που είχε προκληθεί τότε, με το προσωπικό να ισχυρίζεται ότι η Μέγκαν ήταν φοβερά αγενής μαζί τους, ενώ την ίδια ώρα εκείνη ισχυριζόταν ότι της έκαναν bullying. Και οι συνεργάτες της είχαν παραιτηθεί ο ένας μετά τον άλλο.

Και σε αυτή την περίπτωση, ο εγωισμός της φαίνεται να έχει δυσκολέψει πολύ τα πράγματα.

Όπως και να έχει, οι λεπτομέρειες σχετικά με το πότε η Μέγκαν θα κυκλοφορήσει επίσημα το American Riviera Orchard παραμένουν ασαφείς, με τον ιστότοπο της μάρκας προς το παρόν να παρουσιάζει μόνο το λογότυπό της και να προσφέρει μια επιλογή συμμετοχής σε μια λίστα αναμονής. Η Δούκισσα έχει ήδη μοιράσει μαρμελάδα φράουλα από το brand της σε 50 influencers και celebrities, συμπεριλαμβανομένης της Kris Jenner, ωστόσο υπάρχει μια ανεξήγητη αδράνεια στη δραστηριότητα του brand τον τελευταίο καιρό.

Πηγή: thetoc.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Διεθνή: Τελευταία Ενημέρωση