ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Πετρούλα Κωστίδου, αγνώριστο σήμερα το κορίτσι του καιρού

Πού είναι και τι κάνει;

Η Πετρούλα Κωστίδου είναι σίγουρα μια γυναίκα που μάλλον, δεν χρειάζεται συστάσεις. Εντυπωσιακή, σέξι και καθηλωτική από πολλούς έχει χαρακτηριστεί ως φαινόμενο της ελληνικής τηλεόρασης και αυτό, δεν μάς κάνει να απορήσουμε. Είτε δηλώσατε φαν της, είτε όχι, η Πετρούλα έκανε μπαμ στη τηλεόραση και από την πρώτη κιόλας στιγμή έστρεψε τη προσοχή προς το πρόσωπό της και ξεχώρισε με το μοναδικό της στυλ και φυσικά, το νάζι και την αμεσότητά της.

Γεννημένη στις 6 Ιουλίου 1988, η Πετρούλα ανέδειξε τον εαυτό της ως μια ξεχωριστή παρουσία στην τηλεοπτική σκηνή, ιδιαίτερα μέσα από τη συνεργασία της με τον τηλεοπτικό σταθμό Star Channel. Αν και είχαν προηγηθεί κάποια βήματα, η μεγάλη της επιτυχία ξεκίνησε το 2008 όταν εμφανίστηκε ως παρουσιάστρια του καιρού στο δελτίο ειδήσεων του Star Channel. Με τον ιδιαίτερο τρόπο παρουσίασης - που σήμερα σίγουρα θα έκραζαν πολλοί- και την παιχνιδιάρικη διάθεσή της, κατάφερε να πάρει το δελτίο... σε άλλο level, με πολλούς να το παρακολουθούν μόνο για τα μάτια της! Οι χαρακτηριστικές φράσεις και τα χαριτωμένα σχόλιά της έγιναν σήμα κατατεθέν της, και εκείνη, σε μικρ΄ό χρονικό διάστημα καθιερώθηκε ως μια από τις αναγνωρίσιμες και αγαπητές προσωπικότητες της τηλεόρασης.

Η εικόνα και το στυλ της
Η Πετρούλα Κωστίδου κατάφερε να κερδίσει το κοινό όχι μόνο με τη φωνή και τον τρόπο της, αλλά και με την εντυπωσιακή εμφάνισή της. Η εικόνα της ήταν πάντα σέξι, με την ίδια να εμφανίζεται έχοντας έντονο μακιγιάζ και σέξι ενδυματολογικές επιλογές που πάντα συζητιόνταν. Χρόνια μετά, η ίδια είχε δηλώσει ότι ο λόγος που έκανε το δελτίο καιρού ήταν τα χρήματα.

Η προσωπική της ζωή
Η Πετρούλα Κωστίδου κατάφερε να κρατήσει την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Παρόλο που συχνά έδινε συνεντεύξεις και μιλούσε για την επαγγελματική της πορεία, η ίδια προτιμούσε να διατηρεί την ιδιωτικότητά της, προστατεύοντας έτσι τον προσωπικό της χώρο από την υπερβολική έκθεση. Αυτή την στιγμή, η ίδια εξακολουθεί να ζει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και δεν έχει γίνει γνωστό αν έχει προχωρήσει στη δημιουργία οικογένειας ή και όχι. Μάλιστα, φαίνεται να αποφεύγει ακόμη και την έκθεση στα κοινωνικά δίκτυα, με τον φερόμενο λογαριασμό της να είναι ιδιωτικός και να μετρά μόλις πεντακόσιους ακόλουθους.

Τι κάνει σήμερα 
Από τα δεκαοκτώ της χρόνια που την είδαμε να αναστατώνει τα τηλεοπτικά δρώμενα μέχρι και σήμερα, στα 36 της χρόνια, έχει φυσικά αλλάξει. Παραμένει, ωστόσο, εξίσου όμορφη και λαμπερή, αν και η εμφάνισή της είναι πολύ διαφορετική, με την ίδια μάλιστα να έχει αποχαιρετήσει τα ξανθιά της μαλλιά. Σε παλιότερή της συνέντευξη, παραδέχτηκε: «Δεν θέλω να ξαναγυρίσω στην τηλεόραση. Θέλω να πάρω το πτυχίο μου στην Ψυχολογία. Έχω κάνει μία συνειδητή επιλογή να μην μιλάω για τη ζωή μου. Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα αλλά φυσικά έμαθα πολλά. Έχω αλλάξει τον τρόπο ζωής μου και κάνω διαφορετικά πράγματα. Δεν θέλω καμία επαφή με την τηλεόραση», ενώ για την ιστορία να πούμε πως την περασμένη χρονιά τελείωσε το μεταπτυχιακό της και σήμερα, ασχολείται με την συγγραφή. 

Ρεπορτάζ μάλιστα που είχαν κυκλοφορήσει κατά καιρούς, ήθελαν την καλλονή να έχει δεχτεί προτάσεις για να επιστρέψει στην τηλεόραση, ωστόσο, της είχε αρνηθεί όλες. 

 Και μπορεί σήμερα η τηλεοπτική εμφάνιση της Πετρούλας Κωστίδου να φαντάζει μακρινή και μάλλον, στην μορφή που την γνωρίσαμε, να μην έχει καμία θέση στη τηλεόραση του σήμερα, ωστόσο, αν πάμε πίσω, δεν είναι δύσκολο κανείς να την "αιτιολογήσει". Στα τέλη της δεκαετίας του 2000 μέχρι περίπου και τις αρχές του 2010, η ελληνική τηλεόραση βρισκόταν σε μια φάση έντονης εμπορευματοποίησης και καταδίωξης νουμέρων τηλεθέασης. Όχι μόνο το star, αλλά όλοι σχεδόν οι τηλεοπτικοί σταθμοί επένδυαν την περίοδο εκείνη σε προγράμματα που προκαλούσαν αίσθηση και συγκέντρωναν το ενδιαφέρον του κοινού μέσω της προβολής έντονων συναισθημάτων, δράματος και αισθησιασμού. Η εμφάνιση της Πετρούλας Κωστίδου σε αυτό το πλαίσιο δεν ήταν τυχαία. Η τηλεοπτική της εικόνα, άλλωστε, ανταποκρινόταν στις απαιτήσεις ενός κοινού που την περίοδο εκείνη αναζητούσε τη διαφυγή και τη διασκέδαση μέσα από τις εκπομπές και η σεξουαλικότητά της, ήταν στοιχείο που το κανάλι θα κέρδιζε αυτό που ήθελε. Το γεγονός αυτό από μόνο του και το οποίο για κανένα λόγο δεν είναι το μοναδικό, υπογραμμίζει την τάση των ΜΜΕ να εμπορευματοποιούν -ειδικά τα προηγούμενα χρόνια- τη γυναικεία σεξουαλικότητα για την προσέλκυση τηλεθεατών, με το φαινόμενο αυτό να έχει τις ρίζες του στις δομές της πατριαρχίας, όπου η γυναικεία εμφάνιση και σεξουαλικότητα αξιοποιούνται για την ικανοποίηση των ανδρικών βλεμμάτων και φαντασιώσεων. Με το πέρασμα των χρόνων και την αλλαγή των κοινωνικών και πολιτιστικών προτύπων, με σημαντικό παράγοντα το #metoo, ευτυχώς θα έλεγε κανείς η υπερβολική σεξουαλικοποίηση στην τηλεόραση άρχισε να θεωρείται ξεπερασμένη. Οι κοινωνίες άρχισαν να αποζητούν περιεχόμενο πιο ποιοτικό, που προωθεί διαφορετικές αξίες και αναδεικνύει την ποικιλομορφία των προσωπικοτήτων και των εμπειριών. 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση