ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

«Κάποιοι θέλουν να βγάλουν εκατομμύρια στην πλάτη των πολιτών»

Παράνομη η χρέωση από δύο διανομείς, δήλωσε ο βουλευτής Κώστας Κώστα - Άρχισαν να χρεώνουν και τη βεβαίωση

24news team

Εντείνονται οι φωνές διαμαρτυρίας για τις χρεώσεις εταιρειών σε σχέση με τους ελαττοματικούς αερόσακκους. Ένας από τους βουλευτές οι οποίοι επικρίνουν δύο εταιρείες διανομέων αυτοκινήτων για τις χρεώσεις σε ιδιοκτήτες οχημάτων που τελούν υπό ανάκληση λόγω αερόσακου και δεν είναι πελάτες τους, ο Κώστας Κώστα, ένωσε τη φωνή του με τους συναδέλφους του οι οποίοι κάνουν λόγο για παρανομία.

Μιλώντας σήμερα στο Τρίτο του ΡΙΚ, ο βουλευτής του ΑΚΕΛ είπε πως μέχρι χθες δεν ήταν εις γνώση του η πρόνοια του ευρωπαϊκού κανονισμού 858, που απαλλάσσει τον καταναλωτή από οποιαδήποτε χρέωση καθ’ όλη τη διαδικασία της ανάκλησης, την οποία ανέδειξε ο συνάδελφός του των Οικολόγων, Σταύρος Παπαδούρης.

Ο ευρωπαϊκός κανονισμός είναι σε ισχύ από το 2018, δεν έπρεπε να αγνοηθεί και ξεκαθαρίζει αυτόματα πως είναι παράνομες οι χρεώσεις, τόνισε ο Κώστας Κώστα. Διερωτήθηκε επίσης για ποιο οι άλλοι έντεκα διανομείς δεν επικαλούνται διοικητικά έξοδα για να χρεώνουν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που δεν είναι πελάτες τους, τη στιγμή που το κόστος των ανακλήσεων βαραίνει τον κατασκευαστή.

€160 για μια μάρκα και €190 για δεύτερη

Ο Κώστας Κώστα άσκησε έντονη κριτική σε ένα διανομέα που ζητά 160 ευρώ για μια μάρκα αυτοκινήτων και 190 ευρώ για δεύτερη που επίσης εισάγει, ενώ ήδη γνωρίζει ποια οχήματα φέρουν τον επικίνδυνο αερόσακο takata και δεν υφίσταται καμία ανάγκη διεξαγωγής ελέγχου.

«Κάποιοι θέλουν να βγάλουν εκατομμύρια στην πλάτη των πολιτών, χρεώνοντας παράνομα», τόνισε ο βουλευτής στις δηλώσεις του. Εξέφρασε επίσης τη δυσαρέσκειά του ακούγοντας πως διανομείς αποφάσισαν να χρεώνουν 100 ευρώ και για την έκδοση βεβαίωσης ότι δεν εκκρεμεί ανάκληση, που είναι αναγκαία για την εγγραφή και τη μεταβίβαση ενός οχήματος.

Η Υπηρεσία δεν προστατεύει καταναλωτές

Επέκρινε και την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, του Υπουργείου Εμπορίου, ότι δεν προστατεύει τους καταναλωτές. Η γνωμάτευσή της, που στηρίχθηκε σε λάθος νόμο είναι τις εταιρείες που προστατεύει με το να λέει πως δικαιολογούνται οι παρανομες χρεώσεις διοικητικών εξόδων στους πολίτες, τόνισε. Έπρεπε να είχε ληφθεί υπόψη ο ευρωπαϊκός κανονισμός για τις ανακλήσεις, συνέχισε ο Κώστας Κώστα, συμφωνώντας με επισήμανση πως πρέπει η Νομική Υπηρεσία να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τις χρεώσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση