ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Αγία Βαρβάρα Λευκωσίας: Κάηκαν ταυτόχρονα ηλεκτρικές συσκευές σπιτιών

Παράπονα από πολίτες: «Μπορείτε εσείς να ζήσετε χωρίς ψυγείο;» - Τι λέει η ΑΗΚ για τη διερεύνηση και τον χρόνο ανταπόκρισης

Μιχάλης Λουκά

Ηλεκτρικές συσκευές σε σπίτια της κοινότητας Αγίας Βαρβάρας στην επαρχία Λευκωσίας, καταστράφηκαν ταυτόχρονα και ολοσχερώς «εξ υπαιτιότητας χειρισμών συνεργείου ή προβλημάτων σε υποσταθμό της ΑΗΚ», σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται σε επώνυμα παράπονα πολιτών σε μέσα ενημέρωσης.

Το συμβάν συνέβη την περασμένη Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου και το πρόβλημα παρουσιάστηκε σε ψυγεία, τηλεοράσεις και άλλα ηλεκτρικά είδη. Σε κάποιες περιπτώσεις, συσκευές κάηκαν, όπως σημείωσαν πολίτες, προσθέτοντας πως έχει επηρεαστεί και αριθμός οικιών στις οποίες διαμένουν ηλικιωμένοι.

Το βάρος των διαμαρτυριών από τους πολίτες εστιάζεται κυρίως στις απαντήσεις που έλαβαν από λειτουργούς της Αρχής Ηλεκτρισμού Κύπρου, όταν τηλεφώνησαν για να αναφέρουν το τι είχε συμβεί. Τους λέχθηκε, όπως αναφέρουν, ότι πρέπει να υποβάλουν εγγράφως το παράπονο και την απαίτησή τους για αποζημίωση «και πως σε χρόνο που δεν θα υπερβεί τους δύο μήνες θα σταλθεί προσωπικό για τα περαιτέρω».

Δυσαρέσκεια για τον χρόνο ανταπόκρισης

Πολίτες εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για το χρονικό διάστημα που τους ενημέρωσε η ΑΗΚ ότι θα χρειαστεί «για τα περαιτέρω», τονίζοντας τη θέση τους πως η αποκατάσταση των ζημιών σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να γίνεται πολύ πιο σύντομα. «Μπορείτε εσείς να ζήσετε χωρίς ψυγείο, τηλεόραση, ραδιόφωνο; Ιδιαίτερα αν είστε ηλικιωμένος, ηλικιωμένη, μόνος ή μόνη στο σπίτι;», σχολίασε πολίτης, απευθύνοντας το ερώτημα στους διευθύνοντες τον οργανισμό, όπως σημείωσε.

Παπαδοπούλου: Προκαθορισμένες διαδικασίες

Ποια είναι η θέση της ΑΗΚ; «Κατανοούμε τους πολίτες όμως το χρονικό διάστημα που απαιτείται σε αυτές τις περιπτώσεις στηρίζεται σε προκαθορισμένες διαδικασίες που ακολουθούνται από την Αρχή Ηλεκτρισμού και από πλευράς ασφαλιστικών εταιρειών», μας ανέφερε η Χριστίνα Παπαδοπούλου.

Η εκπρόσωπος Τύπου του οργανισμού είπε ότι εάν κάποιος καταναλωτής διαπιστώσει ζημιά σε ηλεκτρικές συσκευές στο υποστατικό του μπορεί να υποβάλλει αίτημα γραπτώς στην ΑΗΚ για διερεύνηση από τους μηχανικούς της. Όπως για παράδειγμα, εάν μια καταστροφή προκλήθηκε από τη δημιουργία υπέρτασης. Θα πρέπει ως εκ τούτου ο πελάτης να επισυνάψει ηλεκτρολογική έκθεση. Εάν αποδειχθεί βάσιμο το αίτημα, προωθείται σε συμβαλλόμενη ασφαλιστική εταιρεία για να ακολουθήσει συγκεκριμένη διαδικασία που θα οδηγήσει στην καταβολή αποζημίωσης στον καταναλωτή.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση