ΚΥΠΕ
Αβεβαιότητες περιβάλλουν τη φονικότερη συντριβή σε νοτιοκορεατικό έδαφος, που βύθισε τη χώρα στο πένθος, δήλωσαν σήμερα ειδικοί, αμφισβητώντας τις αρχικές εκτιμήσεις ότι η πτώση της πτήσης της Jeju Air μπορεί να οφείλεται σε πρόσκρουση πτηνών.
Η φαινομενική αστοχία του συστήματος προσγείωσης, ο χρόνος της προσγείωσης του δικινητήριου Boeing 737-800 στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Μουάν και οι αναφορές για πιθανή πρόσκρουση πτηνών δημιούργησαν ερωτήματα που δεν μπορούσαν ακόμη να απαντηθούν.
Το αεροσκάφος εθεάθη σε βίντεο που μεταδόθηκε από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης να γλιστρά στον διάδρομο προσγείωσης χωρίς ορατό σύστημα προσγείωσης πριν προσκρούσει σε τοίχο με ταυτόχρονη έκρηξη φλόγας και συντριμμιών.
Αξιωματούχοι της Νότιας Κορέας δήλωσαν ότι διερευνούν τα αίτια της συντριβής της πτήσης 7C2216 της Jeju Air, συμπεριλαμβανομένης πιθανής πρόσκρουσης πτηνών. Από τη συντριβή σκοτώθηκαν 179 από τους 181 επιβαίνοντες.
Εκπρόσωπος της Jeju Air δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για σχόλια στο πρακτορείο Reuters. Η Jeju Air αρνήθηκε να σχολιάσει τα αίτια του δυστυχήματος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, λέγοντας ότι η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με τους παγκόσμιους κανόνες αεροπορίας, η Νότια Κορέα θα ηγηθεί μιας πολιτικής έρευνας για το δυστύχημα και θα εμπλέξει αυτόματα το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε το αεροπλάνο.
Ο καταγραφέας δεδομένων πτήσης βρέθηκε περίπου δυόμισι ώρες μετά τη συντριβή, και ο καταγραφέας φωνής στο πιλοτήριο βρέθηκε μερικές ώρες αργότερα, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών της Νότιας Κορέας.
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα αεροπορικά ατυχήματα συνήθως προκαλούνται από έναν συνδυασμό παραγόντων και μπορεί να χρειαστούν μήνες για να συνθέσουν την αλληλουχία των γεγονότων εντός και εκτός του αεροπλάνου.