24news team
Λίγο πριν την χαλάρωση μέτρων σε διάφορες χώρες ανάμεσα τους και η Κύπρος, οι αεροπορικές εταιρείες ψάχνουν λύσεις με φόντο τον κανόνα της κοινωνικής αποστασιοποίησης.
Όπως γράφει το BBC σε άρθρο που υπογράφει ο συντάκτης, Τζον Γουόλτον, μεταξύ των λύσεων που εξετάζουν ορισμένες εταιρείες όπως η Easy Jet και Wizz Air, είναι το κενό ανάμεσα στα ενδιάμεσα καθίσματα.
Με αυτόν τον τρόπο θα δινόταν περισσότερος χώρος στους ταξιδιώτες για να ξεκουραστούν αλλά και να μετακινηθούν κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Όπως εξηγεί στο BBC ο εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας LIFT Aero Design, Ντάνιελ Μπάρον, είναι μία επιλογή που είναι αναγκαία ώστε να τηρηθούν οι αποστάσεις ασφαλείας. Ωστόσο, το θέμα που θέτει είναι ότι πρόκειται για λύσημη βιώσιμη οικονομικά σε βάθος χρόνου. Ιδιαίτερα για τις εταιρείες που επιθυμούν να συνεχίσουν να προσφέρουν εισιτήρια σε προσιτές τιμές.
Εδώ και πολλά χρόνια το βασικό ζητούμενο κι αυτό που εφαρμόζεται εντός των αεροπλάνων είναι να χωρέσουν σε μια καμπίνα όσο το δυνατόν περισσότερα καθίσματα. Ακόμα λοιπόν κι αν το ενδιάμεσο κάθισμα παραμείνει κενό ο επιβάτης στο παράθυρο θα απέχει μόλις 45 εκατοστά από εκείνον στο διάδρομο και όχι 2 μέτρα όπως συνιστούν οι ειδικοί. Μάλιστα, όπως αναφέρει το άρθρο εάν λάβουμε υπόψη και την κοντινή απόσταση ανάμεσα στις σειρές των καθισμάτων «θα έπρεπε να αφήνουμε δύο σειρές ελεύθερες ανάμεσα σε κάθε επιβάτη, δηλαδή να έχουμε 4 επιβάτες ανά 26 θέσεις ή τα αεροπλάνα να πετούν με πληρότητα 15%».