Τη δική της απάντηση σε όσα της καταλογίζουν ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Στέφανος Κασσελάκης, αλλά και η Κουμουνδούρου έδωσε μέσα από τον ιστότοπο Real Voice 995, η δημοσιογράφος, Ρένα Παυλάκη, μετά την τρικυμιώδη συνέντευξη, όπως εξελίχθηκε, που είχε χθες το πρωί με τον επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Σε μια μακροσκελή ανάρτησή της, η κυρία Παυλάκη παρουσίασε βίντεο και φωτογραφίες «από τη στοχευμένη καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου που έτρεξε αμέσως μετά τις φωτιές του Ιουλίου 2023 και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, λίγων ημερών, επανέφερε το νησί στην καλοκαιρινή κανονικότητα», όπως επισημαίνεται, απαντώντας στις αιτιάσεις αναφορικά με την «έκρηξη» του κ. Κασσελάκη στο ραδιοθάλαμο της Ρόδου.
«Ο Στέφανος Κασσελάκης που αποχώρησε εκνευρισμένος και κακήν κακώς από την πρωινή μου εκπομπή στον Ρ/Σ Real Voice της Ρόδου επειδή επεσήμανα την άγνοιά του για θέματα τοπικά, μου ζήτησε να του στείλω την διαφημιστική καμπάνια που έτρεξε πέρυσι αμέσως μετά τις φωτιές της Ρόδου το καλοκαίρι του 2023, την οποία όχι μόνο αγνοούσε, αλλά αμφισβήτησε και την ύπαρξή της (δείτε το παρακάτω video). Επέλεξα λοιπόν να τον ενημερώσω δημοσιοποιώντας την και στα ΜΜΕ, για την επόμενη φορά που ίσως θελήσει να αναφερθεί στον τουρισμό της Ρόδου» τονίζει η κυρία Παυλάκη.
Δείτε βίντεο, η στιγμή της αποχώρησης του Στέφανου Κασσελάκη από τη συνέντευξη:
Αναλυτικά, η ανάρτηση:
Ο Στέφανος Κασσελάκης που αποχώρησε εκνευρισμένος και κακήν κακώς από την πρωινή μου εκπομπή στον Ρ/Σ Real Voice της Ρόδου επειδή επεσήμανα την άγνοιά του για θέματα τοπικά, μου ζήτησε να του στείλω την διαφημιστική καμπάνια που έτρεξε πέρυσι αμέσως μετά τις φωτιές της Ρόδου το καλοκαίρι του 2023, την οποία όχι μόνο αγνοούσε, αλλά αμφισβήτησε και την ύπαρξή της (δείτε το παρακάτω video). Επέλεξα λοιπόν να τον ενημερώσω δημοσιοποιώντας την και στα ΜΜΕ, για την επόμενη φορά που ίσως θελήσει να αναφερθεί στον τουρισμό της Ρόδου.
Η καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, με το καθαρό μήνυμα “Rhodes. What you love is here” (Ρόδος: Ό,τι αγαπάς είναι εδώ), που άμεσα σχεδίασε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με ταχύτατα αντανακλαστικά, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ ειδικά για το νησί της Ρόδου, βγήκε στον αέρα την Τρίτη 8 Αυγούστου 2023, αμέσως μετά τις φωτιές του Ιουλίου και κατόρθωσε μέσα σε ένα πολύ μικρό διάστημα όχι περισσοτέρων των δέκα ημερών, να αναστρέψει το κλίμα και το νησί να επανέλθει στην κανονικότητα της θερινής περιόδου.
Η καμπάνια που αγνοούσε ο Στέφανος Κασσελάκης, με εικόνες και βίντεο από τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό διοχετεύθηκε στα μεγαλύτερα δίκτυα μέσω όλων των καναλιών διανομής, προβάλλοντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.
Δείτε βίντεο, αποσπάσματα της συνέντευξης όπως δόθηκαν από τον Real Voice:
Το χρονικό της «έκρηξης» Κασσελάκη
Δεν ήταν, ωστόσο, μόνο η ύπαρξη της στοχευμένης τουριστικής καμπάνιας, αλλά και μια δέσμη ζητημάτων, τα οποία η δημοσιογράφος αποπειράθηκε να θέσει προς τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, χωρίς η συζήτηση να καταλήγει σε απαντήσεις, αλλά κυλώντας, μέχρι τελικά ο κ. Κασσελάκης να αποχωρήσει εσπευσμένα από το στούντιο, προκειμένου να προλάβει την πτήση του. Συγκεκριμένα, στη διάρκεια της συνέντευξης στον τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ διαφώνησε με τη δημοσιογράφο αρκετές φορές με τις αφορμές να είναι μεταξύ άλλων ο τζίρος των τουριστικών επιχειρήσεων και οι κατηγορίες για απευθείας αναθέσεις από το υπουργείο Οικονομικών.
Η ανάρτηση Κασσελάκη:
Όποιος επιθυμεί έναν αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης ο οποίος θα σκύβει ενοχικά το κεφάλι μπροστά σε εντολοδόχους του Μαξίμου - στελέχη της ΝΔ που υποδύονται τους αντικειμενικούς δημοσιογράφους, να ξέρει ότι δεν είμαι εγώ αυτός.
— Stefanos Kasselakis - Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) May 31, 2024
Έτσι χτίστηκε η προπαγάνδα τόσων χρόνων. Με την…
Πηγή: Protothema.gr