ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Squid Game: Η σκοτεινή πλευρά και το case study μάρκετινγκ της σειράς

Το «Squid Game» δεν είναι απλώς μια τηλεοπτική σειρά. Είναι μια βαθιά κοινωνική αλληγορία, ένα παγκόσμιο πολιτιστικό φαινόμενο και ένα μάρκετινγκ case study

must.com.cy

Το "Squid Game", η κορεατική σειρά που έκανε πρεμιέρα το 2021 στο Netflix, άλλαξε τα δεδομένα της τηλεοπτικής ψυχαγωγίας. Με τη μοναδική της πλοκή, τους πολύπλευρους χαρακτήρες και την έντονη κοινωνική κριτική, κατάφερε να γίνει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία της πλατφόρμας, σημειώνοντας ρεκόρ τηλεθέασης.

Ωστόσο, η επιτυχία της σειράς δεν περιορίζεται μόνο στην οθόνη. Οι θεωρίες σχετικά με την έμπνευση πίσω από την πλοκή, οι κοινωνικές αναφορές, καθώς και οι ευφυείς καμπάνιες μάρκετινγκ, έχουν αναδείξει το "Squid Game" σε πολιτιστικό φαινόμενο.

Διαβάστε περισσότερα στο must

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση