
must.com.cy
Της Μαρίας Καραμάνου
Η Formula 1 δεν είναι πια μόνο ένα άθλημα, είναι ένα παγκόσμιο lifestyle φαινόμενο που έχει τραβήξει την προσοχή των μεγαλύτερων luxury brands στον κόσμο. Από τη μόδα και την ομορφιά μέχρι τα πολυτελή ταξίδια και τα ποτά υψηλής ποιότητας, φαίνεται πως κάθε μεγάλο brand θέλει να συνδέσει το όνομά του με την ταχύτητα, την αδρεναλίνη και τη λάμψη της F1.
Αλλά γιατί τώρα; Και τι σημαίνει αυτή η ξαφνική εμμονή των brands με την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού;
Τα τελευταία χρόνια, η F1 έχει μετατραπεί από ένα hardcore αγωνιστικό σπορ για λάτρεις της ταχύτητας, σε μια πολιτιστική και lifestyle δύναμη. Με τις σειρές όπως το «Drive to Survive» να εκτοξεύουν τη δημοτικότητά της και τα social media να φέρνουν τους οδηγούς πιο κοντά στο κοινό, η F1 προσελκύει πλέον μια νέα γενιά θεατών, νεότερους, πιο ποικιλόμορφους και οικονομικά εύρωστους.
Το αποτέλεσμα; Οι μάρκες πολυτελείας βλέπουν την F1 ως το ιδανικό πεδίο δράσης για να προσεγγίσουν αυτή τη νέα γενιά καταναλωτών.
Η συνεργασία της Louis Vuitton με τη Formula 1 μέσω της LVMH είναι ίσως το πιο λαμπερό παράδειγμα. Η μάρκα έχει πλέον παρουσία στις πίστες, με τα εμβληματικά «Trophy Trunks» να χρησιμοποιούνται για την απονομή των βραβείων στους νικητές. Παράλληλα, η Ferrari, η McLaren και η Mercedes έχουν ανεβάσει επίπεδο το παιχνίδι του luxury lifestyle. Το 2025, περισσότερα exclusive driving clubs και private events θα γίνουν must για την crème de la crème των petrolheads.
Διαβάστε την συνέχεια στο must