Δεν τα κατάφερε η ΑΕΛ και γνώρισε την ήττα απ’ την Πάφο με 3-1, έστω κι αν προηγήθηκε στο σκορ. Η ομάδα του Χρίστου Χαραλάμπους πάλεψε, βρήκε το τέρμα στο πρώτο ημίχρονο, όμως στην επανάληψη κάπου χάθηκε η συγκέντρωση, με την εικόνα να είναι εντελώς διαφορετική και μοιραία να έρχεται η ανατροπή.
Όπως σημειώσαμε νωρίτερα στο πρώτο ημίχρονο το πλάνο λειτούργησε ακριβώς όπως θα ήθελε ο Χρίστος Χαραλάμπους. Οι παίκτες του ήταν απόλυτα συγκεντρωμένοι και κατάφεραν με σχετική ευκολία να κρατήσουν την Πάφο μακριά απ’ την εστία τους. Οι γραμμές δεν είχαν ιδιαίτερες αποστάσεις μεταξύ τους, κλείνοντας με αυτό τον τρόπο τους χώρους στα μετόπισθεν. Είναι χαρακτηριστικό πως ο Ολιβέιρα ανησύχησε μόνο σε δυο περιπτώσεις. Η πρώτη στη 8’ της αναμέτρησης όταν ο Μπρούνο έκανε το γύρισμα από δεξιά και ο Πορτογάλος έδιωξε προ του Μάνγκα και η δεύτερη στο 22’ όταν ένα διαγώνιο σουτ του Μάνγκα τον ανάγκασε να απομακρύνει με γροθιές.
Απ’ την άλλη στο επιθετικό κομμάτι η ΑΕΛ δεν έθελξε όμως εκμεταλλεύτηκε το πέναλτι στο οποίο υπέπεσε ο Κβίντα στο 34’. Την εκτέλεση ανέλαβε ο Χέντι, ο οποίος είδε τον Ίβουσιτς να αποκρούει σε πρώτο χρόνο, ωστόσο όταν η μπάλα έφθασε στα πόδια του δεν έχασε την ψυχραιμία του και βρήκε το δρόμο προς τα δίχτυα σκοράροντας για δεύτερο σερί παιχνίδι.
Στο δεύτερο ημίχρονο τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά. Η αυτοσυγκέντρωση των παικτών κάπου χάθηκε και η Πάφος αφού απείλησε στο 48’ βρήκε δίχτυα στο 51’ για την ισοφάριση. Στο επόμενο δεκαπεντάλεπτο η ΑΕΛ δυσκολεύτηκε να κρατήσει μπάλα, με αποτέλεσμα ο Χρίστος Χαραλάμπους να δίνει συνεχώς οδηγίες και να προχωρά και σε αλλαγές προκειμένου να σπάσει τον ρυθμό της Πάφου και να ισορροπήσει εκ νέου το παιχνίδι. Οι κινήσεις δεν βγήκαν με την Πάφο να παραμένει πιο απειλητική και να φθάνει στην ανατροπή στο 72’, ενώ στο 90’ ο Ναμ έγραψε το τελικό 3-1.
Απ’ το παιχνίδι ασφαλώς κρατάς την εικόνα του πρώτου ημιχρόνου. Συγκέντρωση, καλή άμυνα και αποτελεσματικότητα. Στοιχεία τα οποία ζήτα ο Χρίστος Χαραλάμπους απ’ τους παίκτες και πάνω τους θέλει να δουλέψει σε όλη τη χρονιά. Απ’ την άλλη όμως το δεύτερο 45λεπτο πρέπει να λειτουργήσει ως μάθημα, ώστε η ομάδα να παρουσιαστεί ακόμη πιο βελτιωμένη στη συνέχεια.