Της απολογίες της, μέσω της πρώτης της ανακοίνωσης, αργά το βράδυ της Τετάρτης 17 Οκτωβρίου, εξέφρασε προς τους πελάτες της η Cobalt, μετά την αναστολή των εργασιών της.
Με μια σύντομη ανακοίνωσή της, εξηγεί τι πρέπει να κάνουν και τι όχι, όσοι έχουν αγοράσει εισιτήρια και θέλουν να ζητήσουν τα λεφτά τους πίσω.
Αυτούσια η ανακοίνωση:
«Η Cobalt με λύπη ανακοινώνει ότι θα ακυρωθούν όλες οι πτήσεις από τις 23:50 μμ, την 17η Οκτωβρίου, εξαιτίας της επ' αόριστον αναστολής των εργασιών της. Ως αποτέλεσμα αυτού, μελλοντικές πτήσεις ή υπηρεσίες της Cobalt θα ακυρωθούν και δεν θα εκτελούνται, πλέον.
Επιβάτες που έχουν εισιτήρια που δεν εξαργυρώθηκαν, ενημερώνονται όπως μη μεταβούν στα Αεροδρόμια αύριο, 18 Οκτωβρίου, καθώς δεν θα εκτελούνται πτήσεις της Cobalt, ούτε το προσωπικό της εταιρείας θα είναι παρόν.
Για επιστροφές χρημάτων, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τον πάροχο της πιστωτικής σας κάρτας ή τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα.
Ειλικρινά, απολογούμαστε για άλλη μια φορά και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πιστούς μας πελάτες για την υποστήριξη, τα δύο χρόνια λειτουργίας της εταιρείας.»
Και στα αγγλικά:
«Cobalt regrets to announce that it will be cancelling all Flights as of 23:50pm on October 17, 2018 due to indefinite suspension of Cobalt’s operations. As a result, future flights or services provided by Cobalt will be cancelled and will no longer operate.
Passengers who have un-flown tickets are instructed not to go to Larnaca Airport or any departure airport tomorrow, 18 October 2018 as no Cobalt flights will operate and no Cobalt staff will be present.
For refunds, please contact your credit card provider or Travel Agent.
We sincerely apologise once again and would like to thank our very loyal customers for their support over the last two years of Cobalt operations».