ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

#MediaBlog Γιατί όχι και η Ελίτα, γιατί όχι και η Θέκλα;

Οι κυρίες βγήκαν με τα μαγιό στο instagram

Με τα μαγιό τους φωτογραφήθηκαν δύο κυρίες της κυπριακής tv και οι φωτογραφίες τους βγήκαν στα σόσιαλ μίντια και έβγαλαν μάτια... Αναφέρομαι στην Ελίτα και στην Θέκλα Πετρίδου τις οποίες απόλαυσα, όπως όλοι όσοι κάνουν χρήση των σόσιαλ μίντια, σε πολύ οικείες στιγμές, λες και είμαστε στενοί φίλοι και πήγαμε μαζί για μπάνιο στην πισίνα ή στην παραλία.

Απ' όσα πληροφορήθηκα, η Θέκλα γδύθηκε, δηλαδή ντύθηκε με μαγιό, για τις ανάγκες του τρέιλερ της εκπομπής της, "Θέκλα Μιλάμε Ανοιχτά", το οποίο η ψυχολόγος-παρουσιάστρια-κολυμβήτρια ήθελε να είναι άκρως καλοκαιρινό. Έγραψε, μάλιστα, στη λεζάντα των φωτογραφιών που έβαλε στο instagram: "Και έτσι, πρωί με την δροσούλα, έκανα και την πρώτη μου βουτιά! Βρέθηκε μαγιό να με χωρέσει όλη, ολόσωμο, κόκκινο φυσικά, το χρώμα της τρέλας".

Η Ελίτα, πιο μινιμάλ και χωρίς καθόλου πλεονασμό, έγραψε στη φωτογραφία της μόνο μια λέξη: '"ήλιος".

Κανένα πρόβλημα με την εικόνα του καθενός, το σώμα του, την ομορφιά ή την ιδιαιτερότητά του. Και βεβαίως αποτελεί για τον καθένα δικαίωμα, βίτσιο και καπρίτσιο απόλυτα νόμιμο και αποδεκτό να προβάλλει όποια εικόνα του εαυτού του θέλει. Έχω όμως, χρόνια τώρα, μια απορία για την οποία ποτέ δεν πήρα ικανοποιητική απάντηση: Τι είναι αυτό που οδηγεί τους ανθρώπους να προβάλλουν δημόσια φωτογραφίες τους με μαγιό; Ιδιαίτερα τους τηλεοπτικούς σταρ και "σταρ"; Ποια βαθύτερη ανάγκη, ποια παρόρμηση τους «οπλίζει» το χέρι να πατήσουν το κουμπί της φωτογραφικής και στη συνέχεια αυτό της "κοινοποίηση" στα σόσιαλ; Φιλοσοφικό, υπαρξιακό, το ερώτημα μου επανέρχεται πολύ συχνά, τελευταία, και μένει πάντα αναπάντητο.
Η αγαπητή και πληθωρική Θέκλα, αν ήθελε να το απαντήσει, ως ειδικός, θα μου έκανε μεγάλη χάρη. Θα μπορούσε να το κάνει και θέμα μιας εκπομπής της αν θέλει, την οποία θα προσπαθήσω να παρακολουθήσω ολόκληρη.

Η δε άλλη αγαπητή μου, Ελίτα, δεν ελπίζω ότι θα ασχοληθεί με αυτό το ερώτημα. Τελευταία, ασχολείται με άλλα, σοβαρότερα θέματα. Ως άλλη Ειρήνη Χαραλαμπίδου (αυτή βγήκε με μαγιό στα σόσιαλ ή ακόμα;), ασχολείται με την πρόσφατη ιστορία του τόπου και τους φακέλους της Κύπρου.

Βρήκα, μάλιστα, και ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο αφιερωμένο στη νέα προσπάθεια της Ελίτας να φωτίσει τις σκοτεινές πλευρές της ιστορίας μας. Είναι από άρθρο του πρώην Επίτροπου Διοικήσεως Νίκου Χρ. Χαραλάμπους στον Φιλελεύθερο με τίτλο: Αναζητώντας με την Ελίτα την ιστορική αλήθεια. Αντιγράφω μόνο την τελευταία παράγραφο:
"Τελευταία, στους αναζητητές της ιστορικής αλήθειας προστέθηκε και η κα Ελίτα Μιχαηλίδου και παρουσιάζει την εκπομπή «Φάκελοι της Κύπρου» στο ΡΙΚ. Είναι μια εκπομπή που η παρακολούθησή της απαιτεί γερά νεύρα. Από τις προχειρολογίες που ενθυμίζουν «κουβεντολόι του καφενέ» μέχρι την εσκεμμένη βάναυση κακοποίηση ιστορικών γεγονότων από πολιτικούς – πρώην και νυν - σε μια προσπάθειά τους να αυτοδικαιωθούν. Βέβαια, θα μου αντιτείνουν οι αναγνώστες: Γιατί, όχι και η κα Ελίτα; Τόσοι και τόσοι συνάδελφοί της ασχολήθηκαν στο παρελθόν με αυτό το έργο. Δικαιούται και αυτή να πάψει να ασχολείται με αυτά με τα οποία είχε ασχοληθεί στο παρελθόν. Στο κάτω κάτω, δεν υποχρεώνεται κανείς να παρακολουθήσει την εκπομπή. Θα είχαν δίκαιο, αν την αμοιβή της κας Ελίτας κατέβαλλαν αυτοί που της ανέθεσαν την εκπομπή και όχι εμείς οι φορολογούμενοι. Εμείς, οι φορολογούμενοι απαιτούμε από το ΡΙΚ να μη μας ρυπαίνει από τέτοια τηλεοπτικά σκουπίδια.".

- Ουπς!

Τι λέει η τηλεθέαση;

Πρωτιά στη γενική τηλεθέαση είχε χθες το Sigma, με δεύτερο σταθμό τον Alpha και τρίτο τον ΑΝΤ1. Η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό είχε ανατροπές με πρώτο τον ΑΝΤ1, δεύτερο το Sigma και τρίτο τον Alpha. Δείτε αναλυτικά τα ποσοστά τηλεθέασης για τη χθεσινή μέρα.

Στη γενική τηλεθέαση, το Sigma πέτυχε ένα 16,9%, αυξάνοντας τη διαφορά από τον δεύτερο Αlpha που κατέγραψε 14,4%. Τρίτος σταθμός αναδείχθηκε ο ΑΝΤ1 με 12,3%, τέταρτο το ΡΙΚ1 με 10,7% και πέμπτο το Omega με 9,4%.

Στο δυναμικό κοινό πρώτος σταθμός αναδείχθηκε ο ΑΝΤ1 με 16%, δεύτερο το Sigma με 15,8%, τρίτο το Alpha με 15,1%, τέταρτο το Omega me 8,4% και πέμπτο το ΡΙΚ1 με 5%.

Τα πιο "μικρά" κανάλια διατήρησαν τα γνωστά ποσοστά τους. Στη γενική τηλεθέαση κατέγραψαν: Extra: 2,2%, ΡΙΚ2: 2%, Smile 1,7%, ΕΡΤ World: 1,2%.