Χρύσανθος
Σας έγραφα προχθές για τις τεράστιες αντιδράσεις που προκλήθηκαν από το εορταστικό πρόγραμμα του ΡΙΚ. Ε... αυτές συνεχίστηκαν. Και συνεχίζονται. Εντάθηκαν μάλιστα όταν έγιναν γνωστά και τα ποσοστά τηλεθέασης στο ίδρυμα με το κρατικό κανάλι να καταλαμβάνει την εξευτελιστική για τόση διαφήμιση και κομπασμό, τέταρτη θέση.
Πρώτο από πλευράς τηλεθέασης αναδείχθηκε το πρόγραμμα του ΑΛΦΑ με τη Χριστιάνα Αριστοτέλους με 31%, δεύτερο το ΣΙΓΜΑ με 18,7%, τρίτος ο ΑΝΤ1 με γύρω στο 17%. Το ΡΙΚ περιορίστηκε στο 11,8%-13,9%. Καλά για το καταϊδρωμένο OMEGA τα ποσοστά έπεσαν στα τάρταρα της ABG, στο μόλις 6%!
Σύμφωνα με πηγή μου από το κανάλι του Αρχάγγελου ζητήθηκε άμεσα αγιασμός και... προσευχή ελπίζοντας σε ένα θαύμα! Τα τάρταρα της τηλεθέασης στα οποία έπεσε το δεύτερο μισό του τηλεοπτικού 2018 ο σταθμός, προκάλεσαν όχι ζημιές, περικοπές και ανασχεδιασμό αλλά και νευρικότητα και άγχος, σπασμωδικές κινήσεις και... απολύσεις.
Πάντως το κανάλι έχει πολλά να ελπίζει σε δύο δυναμικές παραγωγές στις οποίες κάποιοι λένε ότι στοιχηματίζει πια και τη συνέχειά του. Πρόκειται για το Master Chef και το X-Factor. Το πρώτο έρχεται πολύ σύντομα και ήδη διαφημίζεται κατά κόρον ενώ το δεύτερο μάλλον τον Φεβρουάριο.
Μια και μπήκαμε στη νέα χρονιά μια μικρή ανασκόπηση στο 2018 έρχεται σχεδόν αυθόρμητα. Θα μου πείτε όλοι ξέρουμε τα χάλια της κυπριακής Tv, δεν είναι κάτι που εύκολα κρύβεται... Ωστόσο πολλοί είναι αυτοί που διερωτώνται ποιες εκπομπές ήσαν οι πιο επιτυχημένες στην κυπριακή τηλεόραση το 2018. Η στήλη εξασφάλισε το top 25 των εκπομπών, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της AGB σε σχέση πάντα με το σύνολο του πληθυσμού που παρακολούθησε τηλεόραση. Είστε έτοιμοι να τα μάθετε;... Λοιπόν οι 25 top εκπομπές της κυπριακής TV για το 2018 ανήκουν σχεδόν αποκλειστικά στο ΡΙΚ και είναι οι εξής... ΔΥΟ: Διαγωνισμός τραγουδιού της Γιουροβίζιον και Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου FIFA 2018 στη Ρωσία!
Καλά διαβάσατε! Πρώτη εκπομπή σε τηλεθέαση ήταν ο διαγωνισμός τραγουδιού της Γιουροβίζιον σε δύο θέσεις: πρώτη θέση ο τελικός με 77,4% και στην τρίτη θέση ο πρώτος ημιτελικός με 52,1%. Στη δεύτερη θέση ο τελικός του Παγκόσμιου Κυπέλλου με Γαλλία - Κροατία που κατέγραψε 72,7%. Και οι τρεις εκπομπές μεταδόθηκαν από το ΡΙΚ1 και ΡΙΚ2. Όλες οι υπόλοιπες εκπομπές της 25άδας εκτός από δύο αφορούσαν τις μεταδόσεις του Παγκόσμιου Κυπέλλου και μεταδόθηκαν από το ΡΙΚ2 εκτοξεύοντας την τηλεθέαση του κατά τα άλλα "νεκρού" ημικρατικού καναλιού. Οι άλλες δύο εκπομπές αφορούσαν και πάλιν αθλητικές μεταδόσεις. Η μία (στην 13η θέση) ήταν ο τελικός Κυπέλλου Κύπρου (ΑΕΚ Vs ΑΠΟΛΛΩΝ) που μεταδόθηκε από τον ΑΝΤ1 και κατέγραψε 42,1% και η άλλη (στην 21η θέση) ήταν ο τελικός
Τσάμπιονς Λιγκ Ρεάλ Μαδρίτης-Λίβερπουλ με 49,2%.
Ήθικόν δίδαγμα: η μπάλα πουλάει και δεν είναι καθόλου τυχαίο που σφάζονται όλα τα κανάλια για εξασφάλιση των δικαιωμάτων προβολής σημαντικών αθλητικών αγώνων.
Αντιλαμβάνομαι πως η απορία σας είναι ποιες άλλες, καθαρά τοπικές εκπομπές βρέθηκαν ψηλά σε τηλεθέαση το 2018. Αυτές, λόγω χώρου θα σας τις αποκαλύψω στην επόμενη στήλη την Τετάρτη.
Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση στα νούμερα τηλεθέασης για τις τοπικές εκπομπές που διάβαζα τις προάλλες ήταν τα ποσοστά που συγκέντρωσε η εκπομπή της γνωστής πασίγνωστης μαγείρισσας Αθηνάς Λοιζίδου, "Εύκολα & Σπιτικά" στο ΣΙΓΜΑ. Το Σάββατο 29/12 η εκπομπή σκαρφάλωσε στο 11.4% μια δυναμική που ακολούθησε και τις επόμενες μέρες με διψήφια ποσοστά. Είναι αλήθεια πως δεν υπάρχουν πολλές εκπομπές μαγειρικής ντόπιας παραγωγής που να καταγράφουν διψήφιο ποσοστό. Φαίνεται πως η Αθηνά και το team της κάτι κάνουν πολύ σωστά!