Χρύσανθος
Και τώρα, τι θα γίνουνε τα ΜΜΕ, κανονικά και σόσιαλ, χωρίς την υποψηφιότητα της Άννας; Ήταν κι αυτό μια κάποια λύσις... Με ποιο κέφι τώρα να ασχοληθούν με τις ευρωεκλογές;
Δεν θα ήθελα πάντως να είμαι στη θέση του Αβέρωφ Νεοφύτου αυτές τις μέρες. Η ανάρτηση του προέδρου του ΔΗΣΥ στο Twitter κατά των ΜΜΕ ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από δημοσιογράφους. Όπως έγραψε, τα ΜΜΕ "εδώ και μήνες κατήρτιζαν το ευρωψηφοδέλτιο του ΔΗΣΥ" αλλά δεν τον πήραν ένα τηλέφωνο ώστε οι δημοσιογράφοι να είναι έγκριτοι και να μην ακολουθούσε ο διαδικτυακός κανιβαλισμός...
Κάτω από το tweet του διάβασα την απάντηση τηλεοπτικού δημοσιογράφου, του Νικόλα Ζανέττου: "Αναπάντητες κλήσεις...".
Εξάλλου, ο ίδιος ο Αβέρωφ έγραψε τις προάλλες με κάθε σοβαρότητα στο Twitter "Εδώ και βδομάδες γράφονται διάφορα από διάφορους για το ψηφοδέλτιο του Συναγερμού. Κρίναμε σκόπιμο να αποφεύγουμε είτε επιβεβαιώσεις είτε διαψεύσεις"...
Δεν μεταδίδω άλλο...
Αληθεύει άραγε η φήμη, (κάποιοι επιμένουν πως δεν είναι φήμη αλλά ειδησάρα) ότι το προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΗΚ υπέγραψε στο τέλος της θητείας του νέο τριετές συμβόλαιο με γνωστό Ελλαδίτη επικοινωνιολόγο;
Και δέσμευσε φυσικά το επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο;
Εάν η φήμη αληθεύει, μάλλον θα πρόκειται για σκάνδαλο. Και όχι μικρού μεγέθους...
Πέραν όμως του ενδεχόμενου σκανδάλου, η μεγάλη και αναπάντητη απορία είναι ποια δουλειά έχει να κάνει στην ΑΗΚ ο επικοινωνιολόγος.
Κι αφού μιλάμε για την ΑΗΚ, σας μεταφέρω και μια άλλη είδηση. Αυτή δεν είναι φήμη, προέρχεται από στελέχη του ημικρατικού οργανισμού που την εμπιστεύτηκαν σε φίλους. Όπως ανέφεραν, στελέχη του συγκροτήματος Δίας δεν αφήνουν και τις καλύτερες εντυπώσεις όταν, όπως λένε, μπαινοβγαίνουν στα γραφεία της ΑΗΚ με ύφος και στυλ ως να μπαίνουν στο σπίτι τους...
Και απαιτούν μάλιστα και διαφημιστικές συνεργασίες...
Πάντως η Πρόεδρος Γιολίτη μέχρι στιγμής είναι πολύ προσεκτική στις κινήσεις της. Ξέρει βέβαια ότι πολλοί παρακολουθούν τη δράση και τις αποφάσεις της...
Τη Δευτέρα διαβάστε στη στήλη ειδήσεις για την διαφημιστική κίνηση και τις μεγάλες αλλαγές στον χώρο της διαφήμισης σε μια εποχή που η τηλεθέαση πνέει τα λοίσθια...
Τι λέει η τηλεθέαση;
Τα ριάλιτι παραμένουν ακόμη σε... βαρομετρικό χαμηλό με τις τοπικές εκπομπές να βρίσκονται στην κορυφή του καταλόγου της AGB.
Προχθές Τετάρτη οι πρώτες τρεις εκπομπές της κυπριακής τηλεόρασης στη βραδινή ζώνη ήταν όλες του ΡΙΚ1! Κατά σειρά τηλεθεατών ήσαν τα "Χάλκινα Χρόνια" με 88,219 τηλεθεατές (22,64%), "Καμώματα Τζι αρώματα" με 71,961 τηλεθεατές και 26,93% και "Ο πιο αδύναμος κρίκος" με 66,134 τηλεθεατές και 20,42% τηλεθέαση.
Ο Πιο Αδύναμος Κρίκος ξεπερνά κατά πολύ το δεύτερο τηλεπαιχνίδι "Ο τροχός της τύχης" (OMEGA) το οποίο κατέγραψε 18,63% και 61,240 τηλεθεατές.
Τα δε ριάλιτι βρέθηκαν ακόμα πιο κάτω: Το Master chef (OMEGA) κατέγραψε 15,32% με 53,933 τηλεθεατές ενώ το Survivor 15,71% με 46,263 τηλεθεατές.
Από τα υπόλοιπα σίριαλ πρώτη ήταν η "Γαλάτεια" (Sigma) με 17,67%, δεύτερη η "Γυναίκα χωρίς όνομα" (Alpha) με 17,42, τρίτη η "Επιστροφή" (ΑΝΤ1) με 14,92%, τέταρτο το "Εσύ... στον κόσμο σου" (ANT1) με 12,78%. Πέμπτο και καταϊδρωμένο ήρθε το "Τατουάζ" (Alpha).
Χθες Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου και του Αγίου Βαλεντίνου πρώτος σταθμός σε τηλεθέαση, για το σύνολο της ημέρας στο κοινό 18-54, ήταν ο ΑΝΤ1 με 19%. Δεύτερος ο Alpha με 14,7%, τρίτο το OMEGA με 12,6%, τέταρτο το Sigma με 9,7% και πέμπτο το ΡΙΚ1 με 8,6%