ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Το δεύτερο κύμα της πανδημίας και τα φωτισμένα μυαλά

Γιατί στην Κύπρο το δεύτερο κύμα της πανδημίας μπορεί να καταβαραθρώσει ΜΜΕ και τηλεόραση;

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Ενώ το δεύτερο κύμα της πανδημίας βρίσκεται στην κορύφωσή του παγκόσμια, η βιομηχανία της ενημέρωσης και του θεάματος ψάχνεται. Αναζητεί αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισής της κατάστασης που απειλεί να συρρικνώσει μια βιομηχανία η οποία στις συνθήκες που ζούμε θα έπρεπε να βρισκόταν σε άνθηση. Οι επιπτώσεις του πρώτου κύματος της πανδημίας ήταν σαρωτικές. Παραγωγές διακόπηκαν απότομα, άλλες τερματίστηκαν πρόωρα και πάρα πολλοί εργαζόμενοι έχασαν την εργασία τους ή έγιναν συνεργάτες με ολιγόωρη απασχόληση. Οι περιορισμοί στις μετακινήσεις και η κοινωνική αποστασιοποίηση έφεραν τα πάνω κάτω σε ολόκληρο τον πλανήτη και διέλυσαν δομές που άντεξαν για δεκαετίες. Εκείνο που αναδείχθηκε ήταν η προηγούμενη ποιοτική δουλειά τηλεοπτικών σταθμών την οποία πρόσφεραν με επαναπροβολές κατά την πανδημία.

Το δεύτερο κύμα της πανδημίας ήρθε τόσο νωρίς και τόσο κοντά στο πρώτο που δεν δόθηκε ο κατάλληλος χρόνος για αποτελεσματικούς χειρισμούς. Κάποιοι έλαβαν μεν μέτρα, κυρίως σε ό,τι αφορά το κομμάτι της ενημέρωση αλλά αναμένουν με σιγουριά ένα νέο δυνατό χτύπημα.

Όπως σας είχα ξαναγράψει, θεωρώ πως η τεράστια αναστάτωση που έφερε η πανδημία στον τομέα της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης είναι μια καλή ευκαιρία για αναστοχασμό και επανασχεδιασμό των ΜΜΕ κρατώντας την ουσία και την ποιότητα και εξορίζοντας την ευκολία και την αθλιότητα.

Προβλέπεται όμως πως μάλλον το αντίθετο θα συμβεί. Ιδιαίτερα στην Κύπρο που μαζί με όλα τα άλλα έχει το τεράστιο πρόβλημα της μικρής αγοράς. Το πιθανότερο είναι να υπερισχύσουν λύσεις και απόψεις για γρήγορες και φτηνές παραγωγές εις βάρος της ποιότητας. Κάτι που θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην καταβαράθρωση του κλάδου.

Σήμερα όσο ποτέ χρειάζονται φωτισμένα μυαλά που να παράγουν πολιτισμό, ποιοτική ψυχαγωγία, ενημέρωση. Και να δείξουν πως οι δοκιμασίες μπορούν να ανεβάσουν αντί να χαμηλώσουν το επίπεδο. Σε αυτά τα μυαλά πρέπει να επενδύσουν τα ΜΜΕ και οι τηλεοπτικοί σταθμοί.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση