ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Το Netflix και τα κυπριακά κανάλια...

Τελικά τρώει ή όχι σαλάμια η Ντέμη;

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Σύμφωνα με όσα μεταδίδουν διεθνή πρακτορεία, εν μέσω πανδημίας το Netflix κατάφερε να εγγράψει όχι ένα, ούτε δύο, ούτε τρία αλλά ολόκληρα 16 εκατομμύρια νέους χρήστες! Λέει άραγε κάτι αυτό για τα τοπικά τουλάχιστον κανάλια;

Μήπως να αντιγράψουν λίγο αυτούς που ξέρουν και έχουν επιτύχει σε διεθνές επίπεδο; Μήπως να επενδύσουν σε πιο πρωτότυπες και ποιοτικές παραγωγές αν θέλουν να παραμείνουν στο παιχνίδι της τηλεθέασης και να προχωρήσουν δυναμικά και όχι μέτρια, όπως είναι οι περισσότερες παραγωγές τους;

Και να σκεφτεί κάποιος πως το Netflix δεν έχει καν την ανάγκη της διαφήμισης όπως συμβαίνει με όλα τα κυπριακά κανάλια αλλά στηρίζεται στους συνδρομητές του. Δηλαδή σε όσους αποφασίζουν αυτόβουλα να πληρώσουν για να βλέπουν τις παραγωγές του και όσα άλλα προγράμματα και ταινίες προβάλλει...

Πάντως η πανδημία και το κακό χάλι στο οποίο βρίσκονται και τα τηλεοπτικά κανάλια και τα άλλα ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και ιστοσελίδες) επανέφερε το αιώνια αναπάντητο ερώτημα: πόσα ΜΜΕ μπορεί να αντέξει η Κύπρος;

Αργά αλλά σταθερά επιστρέφουν στην κυπριακή TV και οι σειρές που είχαν σταματήσει λόγω των περιοριστικών μέτρων για την πανδημία. Τα κανάλια ξανασταρτάρουν και αναμένουν με αγωνία την πρώτη αντίδραση των τηλεθεατών.

Το στοίχημα είναι διπλό: Από τη μία να καταφέρουν να ξαναφέρουν πίσω τους παλιούς τους τηλεθεατές και από την άλλη να ελκύσουν και νέους, κατακτώντας ψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Δηλαδή ψηλές πιθανότητες προσέλκυσης διαφημίσεων. Δηλαδή χρημάτων...

Στέλεχος καναλιού δήλωνε πρόσφατα ανήσυχο μήπως οι τηλεθεατές των σειρών του καναλιού του τις εγκατέλειψαν «για άλλες σειρές ή και άλλα κανάλια και ίσως δεν επιστρέψουν«. Το θέμα αναμένεται να ξεκαθαρίσει σύντομα ενώ οι συσκέψεις επί συσκέψεων συνεχίζονται με τους επικεφαλής των καναλιών να ψάχνουν τρόπους αντεπίθεσης την «επόμενη ημέρα».

Και σαν να μην μας έφταναν ο κορωνοϊός, η πανδημία, ο εγκλεισμός και η ανεργία, ένα τεράστιο ερώτημα πλανάται σε όσους παρακολουθούν το «MasterChef», δηλαδή όλους, μετά τις πρόσφατες αποκαλύψεις:
Τελικά τρώει ή δεν τρώει κρέας η... χορτοφάγος Ντέμη; Όντως καταβρόχθισε τα σαλάμια από το ψυγείο όπως την μαρτύρησε η Κατερίνα Λένη;...

Τι λέει η τηλεθέαση;

Το Omega τερμάτισε πρώτο χθες στη μάχη της τηλεθέασης, τόσο της γενικής όσο και στο δυναμικό κοινό και μάλιστα με διαφορά από τους υπόλοιπους. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο ΑΝΤ1 και στην τρίτη θέση ο Alpha.

Στη γενική τηλεθέαση το Omega βρέθηκε αρκετά μπροστά από τον δεύτερο ΑΝΤ1, ο οποίος ήταν κοντά στα ποσοστά του τρίτου Alpha. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε το Sigma και στην πέμπτη το ΡΙΚ1.

Στο δυναμικό κοινό το Omega τα πήγε ακόμα πιο καλά με τον ΑΝΤ1 να τερματίζει στη δεύτερη θέση, τον Alpha στην τρίτη, το Sigma στην τέταρτη και το ΡΙΚ1 να περιορίζεται στην πέμπτη θέση.

Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία όπως τα κατέγραψαν τα μηχανάκια της AGB:

Στη γενική τηλεθέαση η σειρά των καναλιών για τη χθεσινή ημέρα ήταν:

OMEGA : 19,9%
ANT1: 11,7%
ALPHA: 11,1%
SIGMA: 9,1%
PIK1: 8,8%
ΕΡΤ World: 1%
PIK2: 1,4%

Η σειρά που κατέλαβαν τα τηλεοπτικά κανάλια στην τηλεθέαση του δυναμικού κοινού για τη χθεσινή μέρα:

OMEGA: 22,5%
ANT1: 14,8%
ALPHA: 10,7%
SIGMA: 9,1%
PIK1: 3,7%
PIK2: 1%
ERT WORLD: 0,4%

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση