ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η μεγάλη πτώση στην αγορά πολυτελών αγαθών

Ακόμα και οι άνθρωποι με ψηλό εισόδημα είναι πλέον πιο προσεκτικοί όταν επιλέγουν τι να αγοράσουν.

must.com.cy

Της Ριανάς Στυλιανού

Τα τελευταία χρόνια, η αγορά πολυτελών προϊόντων αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις. Οι αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών, η οικονομική αβεβαιότητα και η αυξανόμενη ζήτηση για βιώσιμες λύσεις έχουν φέρει τα πάνω κάτω στη βιομηχανία.

Το 2023, για πρώτη φορά εδώ και πάνω από μία δεκαετία, η αγορά πολυτελών αγαθών κατέγραψε πτώση, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 2% ανά το πανγκόσμιο. Από τα 387 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, το σύνολο έπεσε στα 381 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι λόγοι πίσω από αυτή τη μείωση είναι πολλοί, αλλά κυρίως συνδέονται με την επιβράδυνση της οικονομίας και τις αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες.

Συγκεκριμένα, με βάση δημοσιεύματα στο Forbes, o γαλλικός όμιλος πολυτελών ειδών LVMH, που έχει στην κατοχή του 75 γνωστά brands, όπως Louis Vuitton, Dior και Moët & Chandon, ανακοίνωσε χαμηλά κέρδη για το τελευταίο τρίμηνο του 2024. Η ανάπτυξη του ομίλου το 2024 ήταν της τάξης του 3%, αρκετά χαμηλότερη από την αύξηση 14% που είχε σημειωθεί το 2023. Τα έσοδα από μόδα και δερμάτινα είδη μειώθηκαν κατά 5%, ενώ εκείνα από κρασιά και ποτά έπεσαν κατά 7%. Η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στην Κίνα, που μέχρι τώρα ήταν βασικός παράγοντας ανάπτυξης για την εταιρεία, με τις συνολικές πωλήσεις στην Ασία (εκτός Ιαπωνίας) να μειώνονται κατά 16%.

Διαβάστε την συνέχεια στο must

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Style: Τελευταία Ενημέρωση