must.com.cy
Της Ριάνας Στυλιανού
Η μόδα δεν περιορίζεται πλέον μόνο σε ανθρώπους. Τα κατοικίδια, και ιδιαίτερα οι σκύλοι, έχουν γίνει πηγή έμπνευσης για πολλές διάσημες μάρκες, οι οποίες σχεδιάζουν συλλογές που συνδυάζουν άνεση, πρακτικότητα και στυλ. Αυτή η τάση δεν αντικατοπτρίζει μόνο την αυξανόμενη αγάπη μας για τους τετράποδους φίλους μας, αλλά και την ανάγκη μας να τους εντάξουμε ακόμη περισσότερο στην καθημερινότητά μας, προσφέροντάς τους προϊόντα υψηλής ποιότητας.
«Τα κατοικίδια είναι τα παιδιά των ανθρώπων», εξηγεί η Loni Edwards, ιδρύτρια και CEO της Dog Agency. «Οι άνθρωποι αργούν πια να κάνουν παιδιά, εξ ου και εναλλακτικά μεγαλώνουν τα κατοικίδιά τους. Τα ντύνουμε με ρούχα. Τους δίνουμε την καλύτερη τροφή. Τα παίρνουμε μαζί μας όταν ταξιδεύουμε».
Είναι λοιπόν λογικό ότι δεν χορταίνουμε τα σκυλιά-σταρ — και ότι οι κορυφαίοι οίκοι μόδας έχουν βρει μια κερδοφόρα στρατηγική μάρκετινγκ με αυτά. Πάρτε για παράδειγμα την Tika, την Ιταλική greyhound, με τους 1,1 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram. Σε μια ανάρτηση, φορώντας ένα πανωφόρι Fendi, γράφει (ή μάλλον, γράφει ο άνθρωπός της, ο Thomas Shapiro), «Μπορείς να πάρεις το κορίτσι μακριά από την Ιταλία, αλλά ποτέ δεν μπορείς να το απομακρύνεις από την απαράμιλλη ιταλική δεξιοτεχνία». Και για τα 10α γενέθλιά της, ανέβασε ένα βίντεο με την ίδια να φοράει ένα custom φόρεμα Shantell Design (ένα από τα αγαπημένα της) και να περιηγείται στην πατρίδα της, το Μόντρεαλ, μέσα στο νέο Rolls-Royce Ghost.
Διαβάστε την συνέχεια στο must