ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Αποφύγετε αυτή τη σελίδα για online αγορές – Καταγγελίες για απάτες

Η ενημέρωση από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή

Ανακοινώσεις

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή πληροφορεί ότι τις τελευταίες ημέρες έλαβε καταγγελίες από καταναλωτές για την σελίδα BigBazzar Outlet, η οποία δραστηριοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην ιστοσελίδα https://bigbazzaroutlet.gr/. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές καταγγέλλουν ότι προέβησαν σε παραγγελίες προϊόντων (αθλητικά παπούτσια), πλήρωσαν το σχετικό αντίτιμο αλλά τα προϊόντα που παρέλαβαν δεν ανταποκρίνονταν στα χαρακτηριστικά αυτών που διαφημίζονταν και στις προσδοκίες τους. Περαιτέρω΄, όλες οι προσπάθειές τους για να επικοινωνήσουν με την ηλεκτρονική επιχείρηση με στόχο την επιστροφή των προϊόντων, απέβησαν άκαρπες.

Λαμβάνοντας υπόψη τα πιο πάνω, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή καλεί τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφύγουν συναλλαγές με τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα ή σελίδες με την ίδια ονομασία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με αυτή την ευκαιρία, η Υπηρεσία υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι, σύμφωνα με τη νομοθεσία, μια επιχείρηση που εμπορεύεται μέσω διαδικτύου, οφείλει να τους παρέχει εύκολη, άμεση και συνεχή πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες, όπως μεταξύ άλλων:

  • την επωνυμία της,
  • τη γεωγραφική της διεύθυνση,
  • ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) και αριθμό τηλεφώνου,
  • τον αριθμό μητρώου στο ΦΠΑ,
  • τον αριθμό εγγραφής της.

Τέλος, η Υπηρεσία συμβουλεύει τους καταναλωτές πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να προβαίνουν σε αγορές από εμπορευόμενους οι οποίοι τη μόνη πληροφόρηση που παρέχουν είναι ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου ή μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Περισσότερες πληροφορίες/συμβουλές στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή εδώ.

 

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση