
Αναγνώστρια του 24news απέστειλε sms στο 8998 για σκοπούς μετακίνησης. Επέλεξε τον αριθμό 2 που αντιστοιχεί σε μετάβαση σε κατάστημα για αγορά ή προμήθεια αγαθών/υπηρεσιών πρώτης ανάγκης. Σύμφωνα με την ίδια ήταν η πρώτη φορά που έστελνε μήνυμα στην υπηρεσία όπου οι πολίτες λαμβάνουν άδεια για τη μετακίνηση τους καθώς τις προηγούμενες φορές χρησιμοποιούσε τη μέθοδο της γραπτής δήλωσης.
Το ζήτημα που θέτει η ίδια είναι ότι ενώ δεν είχε στείλει άλλη φορά sms η απάντηση που όπως η ίδια αναφέρει ότι έλαβε ήταν ότι έχει φθάσει στο μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων ημερήσιων μετακινήσεων τη στιγμή που η ίδια αναφέρει ότι δεν είχε ξαναστείλει μήνυμα.
Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να στέλνουν μόνο ένα sms τη μέρα.