24news team
Ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που υπόκεινται σε ανάκληση λόγω των αερόσακων takata, πλήρωσαν προκαταβολή εδώ και κάποιο χρονικό διάστημα όμως μέχρι σήμερα δεν έχουν πάρει ημερομηνία για ραντεβού από τους διανομείς στους οποίους αποτάθηκαν.
Υπάρχει περίπτωση μάλιστα, προσώπου που περιμένει εδώ και ενάμιση μήνα για να τον ενημερώσουν πότε θα πάρει το υπό ανάκληση όχημα για αντικατάσταση αερόσακου, παρότι κατέβαλε στην εταιρεία το ποσό που του ζητήθηκε.
Βλέποντας τον χρόνο να κυλά χωρίς να έχουν ενημέρωση, παρά τα τηλεφωνήματα που κάνουν στους διανομείς, όπως αναφέρουν, οι επηρεαζόμενοι πολίτες απευθύνθηκαν στον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών, που με τη σειρά του ανέδειξε το πρόβλημα ζητώντας την επίλυσή του.
Η ανησυχία του κόσμου δεν σταματά εδώ. Θεωρούν πως με την ουρά αναμονής για να τους κλείσουν ραντεβού οι διανομείς, ακόμα και για να τους απαντήσουν, εντός των οκτώ μηνών της προθεσμίας που έδωσε το Υπουργείο Μεταφορών στα υπό ανάκληση αυτοκίνητα λόγω των takata, η πλειοψηφία των ιδιοκτητών δεν θα εξυπηρετηθεί εγκαίρως.