ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Προσποιούνται τους τραπεζικούς και ξεγελούν πολίτες - Πώς δρουν

Καταγγελίες από ηλικιωμένους

ΚΥΠΕ

Για νέα απάτη με επιτήδειους να επισκέπτονται τα σπίτια πολιτών, προσποιούμενοι εργαζόμενους σε τράπεζες και προφασιζόμενοι επικαιροποίηση στοιχείων λογαριασμών, με σκοπό να αποσπάσουν προσωπικά δεδομένα πρόσβασης τραπεζικών λογαριασμών, προειδοποιεί ο Σύνδεσμος Τραπεζών Κύπρου.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή του, τα περιστατικά έχουν καταγραφεί, έπειτα από σχετικές καταγγελίες ηλικιωμένων ατόμων, τα οποία δεν έπεσαν θύματα της απάτης διότι υποψιάστηκαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και δεν προχώρησαν σε πλήρη αποκάλυψη των στοιχείων που τους ζητήθηκαν.

Ο Σύνδεσμος Τραπεζών Κύπρου σημειώνει ότι οι τράπεζες, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, επικοινωνούν με τους πελάτες τους για επικαιροποίηση στοιχείων αποκλειστικά μέσω των επίσημων καναλιών επικοινωνίας. Τα εν λόγω κανάλια είναι η έντυπη και ηλεκτρονική αλληλογραφία, η τηλεφωνική επικοινωνία και η διά ζώσης εξυπηρέτηση και επικαιροποίηση στοιχείων στα τραπεζικά υποκαταστήματα. Οι τράπεζες δεν πραγματοποιούν επισκέψεις σε οικίες πολιτών για επικαιροποίηση στοιχείων.

Σημειώνει επίσης, ότι τα στοιχεία των λογαριασμών, τα συνθηματικά πρόσβασης και τα PIN για τις κάρτες δεν ζητούνται κατά τη διαδικασία επικαιροποίησης στοιχείων. Τα προσωπικά δεδομένα των πελατών ζητούνται μόνο σε συγκεκριμένες περιστάσεις και με δύο βήματα επιβεβαίωσης κατά την πρόσβαση στον λογαριασμό ή κατά τη διεκπεραίωση συναλλαγών. Ποτέ με φυσική παρουσία και μάλιστα εκτός τράπεζας.

Γι' αυτό, καλεί το κοινό να είναι σε εγρήγορση και υποψιασμένο και να μην προχωρεί στην παροχή στοιχείων λογαριασμών σε αντίστοιχη κατάσταση.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση