Δύο μόλις 24ωρα μετά την παρουσίαση του νέου ημιφορτηγού Cybertruck της Tesla στο Τόκιο, η οποία επισκιάστηκε από τον θρυμματισμό των τζαμιών του μετά το χτύπημα από μεταλλική σφαίρα, σε μια προσπάθεια να αποδειχτεί η ανθεκτικότητά τους, οι παραγγελίες έχουν φτάσει σύμφωνα με το Bloomberg τις 146.000.
Η Tesla επιτρέπει στους πελάτες μέσω της ιστοσελίδας της να παραγγείλουν το ηλεκτρικό φορτηγό προπληρώνοντας 100 δολάρια. Ο Ελον Μασκ ανέφερε μέσω Twitter ότι το 42% των παραγγελιών είναι με διπλό κινητήρα με τιμή έναρξης τα 49.900 δολάρια και το 41% έχει παραγγείλει το φορτηγό με τον τριπλό κινητήρα στην τιμή των 69.900 δολαρίων. Μόλις το 17% έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για το φορτηγό με έναν κινητήρα στην τιμή των 39.900 δολαρίων.
Franz throws steel ball at Cybertruck window right before launch. Guess we have some improvements to make before production haha. pic.twitter.com/eB0o4tlPoz
— Elon Musk (@elonmusk) November 23, 2019
Πάντως, όπως σημειώνει το Bloomberg, η εταιρεία έχει προϊστορία στο να παρουσιάζει μελλοντικά προϊόντα σε ενθουσιασμένους πελάτες, οι οποίοι καταθέτουν μια προκαταβολή, και να τους τα παραδίδει μετά από χρόνια.
Πριν από δύο χρόνια η Tesla παραουσίασε ένα ημιφορτηγό και ένα αθλητικό αυτοκίνητο Roadster επόμενης γενιάς αλλά η παραγωγή δεν έχει ακόμη ξεκινήσει για κανένα από τα δύο. Φέτος την άνοιξη, ο Μασκ παρουσίασε επίσης το Model Y, η παραγωγή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει το επόμενο καλοκαίρι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι έως το τέλος Σεπτεμβρίου η εταιρεία είχε συμπληρώσει από προκαταβολές για το Model Y 665 εκατομμύρια δολάρια.