ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog: Όταν η TV επιστρατεύει μουσική και... μαγειρική

Ευτυχώς που η Χρύσω και η Γαλάτεια έχουν χιούμορ

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Σε ελεύθερη πτώση βρίσκονται τα ποσοστά τηλεθέασης όλων σχεδόν των τηλεοπτικών καναλιών. Εκείνο που σώζει κάποια κανάλια είναι η χρυσή, δοκιμασμένη αλλά ανυπόφορη για μεγάλη μερίδα τηλεθεατών, συνταγή των επαναλήψεων. Εάν δεν υπήρχαν και αυτές, κάποια κανάλια ίσως να μην έπιαναν ούτε το... ψυχολογικό όριο του 5%. Γιατί το 10% έχει καιρό που δεν το βλέπουν ούτε με... κιάλια.

Αρκεί να ρίξετε μια ματιά στα αποτελέσματα του τριημέρου που μας πέρασε, πιο κάτω, για να δείτε ότι η πιο ψηλή τηλεθέαση μόλις που πήγε στο 15% ενώ τα περισσότερα κανάλια περιορίστηκαν σε ποσοστά κάτω του 10%.

Και αυτό ενώ έχουμε ακόμα ένα δίμηνο και βάλε μέχρι να αρχίσει να παίρνει μπρος η νέα περίοδος προγραμμάτων που κάποια κανάλια την περιμένουν ως μάννα εξ ουρανού.

Όπως μαθαίνω, σε δύο κυπριακά κανάλια ψήνονται εκπομπές μαγειρικής και μουσικής, αφού είναι σχετικά εύκολο και οικονομικό να γυριστούν και φέρνουν "σίγουρα" κάποια ποσοστά τηλεθέασης. Εκτός βέβαια κι αν πρόκειται για το ΡΙΚ. Και εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι: Εννοώ ξεκάθαρα την απογευματινή εκπομπή μαγειρικής του κρατικού καναλιού. Η παρουσιάστρια αισθάνεται σίγουρα σαν στο σπίτι της αλλά αυτό δεν είναι πάντα καλό όταν το βίντεο προβάλλεται σε μεγάλο κανάλι, και δη κρατικό και όχι σε ομαδική προβολή για φίλους στο Youtube ή στο Facebook. Το βαριεστημένο ύφος, οι απαξιωτικές μέχρι προσβλητικές ατάκες για τις μαγείρισσες που φιλοξενεί υποβιβάζουν την εκπομπή σε επίπεδο πιο κάτω και από ερασιτεχνικό. Είναι απορίας άξιο: Βλέπουν οι αρμόδιοι του ΡΙΚ το πρόγραμμα; Δεν αγανακτούν όπως οι περισσότεροι τηλεθεατές; Βρίσκουν αστεία τα "τραβηγμένα από τα μαλλιά" λογοπαίγνια (λέμε τώρα) της παρουσιάστριας και τις μειωτικές αναφορές της για τους μάγειρες και μαγείρισσες που φιλοξενεί; Ευτυχώς που η Χρύσω και η Γαλάτεια έχουν χιούμορ και σώζουν, πολύ συχνά, την κατάσταση...

Αφού είμαι, στο ΡΙΚ σας αναφέρω πως ετοιμάζει και αυτό τη δική του μουσική εκπομπή ως αντεπίθεση στις άλλες που έχουν κατακλύσει την κυπριακή TV. Στην παρουσίαση θα βρίσκεται η Ευρυδίκη, τα γυρίσματα θα γίνονται στην Αθήνα και θα προβάλλεται κάθε Σάββατο απέναντι από την "Παραδοσιακή Βραδιά" του Sigma με την Άντρη Καραντώνη και τη νέα σατιρική εκπομπή του ANT1 που θα παρουσιάζει ο Μιχάλης Σοφοκλέους. Την ίδια μέρα και ώρα ο Alpha επιμένει... ψυχοπλακωτικά με τις «24 ώρες» του Κωνσταντίνου Κωνσταντίνου.

Τι λέει η τηλεθέαση;

Το τριήμερο που μας πέρασε στην πρώτη θέση της τηλεθέασης βρέθηκε ο Alpha Κύπρου με δεύτερο τον AΝΤ1.

Ρίξτε μια ματιά πως διαμορφώθηκε η τηλεθέαση την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή, τόσο στη γενική τηλεθέαση όσο και στο δυναμικό κοινό ή την λεγόμενη prime time ζώνη.

Την Παρασκευή 26/07/2019 στη γενική τηλεθέαση ο Alpha Κύπρου και ο ANT1 ισοφάρισαν με 14,1%, δεύτερος σταθμός ήταν το Omega με 11,5%, τρίτος το ΡΙΚ1 με 7,9% και τέταρτο το Sigma με 7,4%.

Στο δυναμικό κοινό πρώτος σταθμός ήταν ο ANT1 με 18,1%, δεύτερος ο Alpha με 15,9%, τρίτος το Omega με 10,3%, τέταρτος το Sigma με 6,9% και πέμπτο το ΡΙΚ1 με μόλις 2,8%.

Το Σάββατο 27 Ιουλίου, στη γενική τηλεθέαση, πρώτος σταθμός ήταν ο Alpha Κύπρου με 14,2%, δεύτερος το Sigma με 10,4%, τρίτος ο AΝΤ1 με 9%, τέταρτο το ΡΙΚ1 με 7,5% και πέμπτο το Omega με 7%.

Στο δυναμικό κοινό πρώτος ήταν πάλι ο Alpha με 14,8%, δεύτερος ο ΑΝΤ1 με 10,2%, τρίτο το Sigma με 7,3%, τέταρτο το Omega με 5% και πέμπτο το ΡΙΚ1 με 7,5%.

Χθες Κυριακή 28 Ιουλίου, στη γενική τηλεθέαση, πρώτος σταθμός ήταν ο Alpha με 12,9%, δεύτερος o ANT1 με 10,9%, τρίτο το ΡΙΚ1 με 9,2%, τέταρτο το Sigma με 8,1% και πέμπτο το Omega με 6,7%.

Στη γενική τηλεθέαση πρώτος σταθμός ήταν ο Alpha με 13,2%, δεύτερος ο ANT1 με 11,8%, τρίτος το Sigma με 9,8%, τέταρτος το Omega με 4,2% και πέμπτος το ΡΙΚ1 με 3,6%.

Τα πιο μικρά κανάλια διατήρησαν τα χαμηλά ποσοστά τους. Στη γενική τηλεθέαση κατέγραψαν: ΡΙΚ2: 2,9%, ΕΡΤ World: 2,7%, Extra: 2,3% και Smile: 0,8%.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση