ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog - Ποιος σταθμός ήταν πρώτος και ποιος τελευταίος τον Αύγουστο;

Τα ποσοστά προϊδεάζουν ότι για κάποιους η νέα τηλεοπτική σεζόν προβλέπεται... εφιαλτική.

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Αφιερωμένο στην τηλεθέαση είναι το σημερινό ΜediaΒlog. Τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα για τον Αύγουστο παρέχουν χρήσιμα στοιχεία για την αποδοχή της οποίας απολαμβάνουν τα τηλεοπτικά κανάλια στην Κύπρο και γενικά τον τρόπο που δουλεύουν.

Τι λέει λοιπόν η τηλεθέαση;

Τα τηλεμερίδια των σταθμών για τον Αύγουστο επιβεβαιώνουν ότι η μάχη για την πρωτιά δόθηκε μεταξύ του ΑΝΤ1 και του Alpha που βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις ενώ το Sigma και το Omega βρίσκονται σε σκληρό ανταγωνισμό για την τρίτη και τέταρτη θέση. Στην πέμπτη θέση παρέμεινε... σταθερά το ΡΙΚ1.
Ποια είναι η κατάταξη των σταθμών για ολόκληρο τον Αύγουστο;

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen στη γενική τηλεθέαση Αυγούστου, πρώτος σταθμός αναδείχθηκε ο ΑΝΤ1 με 13% με δεύτερο τον Alpha με 12,3%, τρίτο το Sigma με 10,2% και τέταρτο το Omega με 9,2%. Στην πέμπτη θέση βρέθηκε το ΡΙΚ1 με 7,1%.
Ακολουθούν τα πιο μικρά κανάλια: ΕΡΤ World: 2,2%, ΡΙΚ2: 1.7%, Smile: 1,2%.

Ποιο είναι το δημοφιλέστερο δελτίο ειδήσεων;

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία τηλεθέασης για τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων των καναλιών. Για τον Αύγουστο το πρώτο σε τηλεθέαση δελτίο ειδήσεων ήταν του ΑΝΤ1 με 16,1%, δεύτερο του ΡΙΚ1 με 15,7%, ενώ τα δελτία ειδήσεων του Omega και του Sigma βρέθηκαν στην τρίτη θέση με το ίδιο ποσοστό: 13,5%. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το δελτίο ειδήσεων του Alpha με 12,9%.

Εάν υπάρχει ένα ασφαλές γενικό συμπέρασμα, είναι πως η τηλεόραση δεν αποτελεί πια την κύρια πηγή ψυχαγωγίας για τους Κύπριους. Αυτό βεβαίως ίσχυε ως ένα βαθμό πάντοτε για τους καλοκαιρινούς μήνες και δη τον Αύγουστο. Ωστόσο, όταν ένας σταθμός καταγράφει ποσοστά τηλεθέασης που δεν ξεπερνούν το 13% δεν τα λες και ψηλά, ούτε και επιτυχία. Εκτός κι αν μιλάμε για ένα μικρό, τοπικό σταθμό και όχι για μεγάλο κανάλι παγκύπριας εμβέλειας.

Σε ό,τι αφορά τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων έχουν προ πολλού χάσει το παιχνίδι μιας και καταγράφουν ποσοστά μέχρι το 15-16%. Ποσοστά πολύ χαμηλά που προκαλούν εκνευρισμό και ένταση στους υπεύθυνους των καναλιών.
Επακόλουθο της χαμηλής τηλεθέασης των καναλιών είναι και η ροή διαφήμισης που είναι η κύρια χρηματοδότηση των καναλιών.

Τα πιο πάνω ποσοστά προϊδεάζουν ότι για κάποιους η νέα τηλεοπτική σεζόν προβλέπεται... εφιαλτική.

Μπορεί να φέρνουν ως σταθερή δικαιολογία την ανάπτυξη του διαδικτύου αλλά ίσως θα πρέπει να δουν και την ποιότητα της τηλεοπτικής δουλειάς που παράγουν ή επιλέγουν να αγοράσουν.
Γιατί όλοι γνωρίζουν πως όλοι οι σταθμοί διαθέτουν περισσότερους από ένα ιστοχώρους στο διαδίκτυο για να προβάλλουν τα προγράμματά τους, αλλά η πτώση συνεχίζεται.

Το κυπριακό τηλεοπτικό τοπίο παραμένει γκρίζο και χρειάζεται νέες ιδέες, πρωτοτυπία και πρωτογενή δουλειά. Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούν οι σταθμοί τόσο πιο γρήγορα θα επιστρέψει το κοινό που τους έφυγε και τόσο πιο γρήγορα θα ανέβουν και τα ποσοστά...

Επειδή κάποιοι κοιμούνται και ξυπνούν με την έγνοια στο Μουντομπάσκετ, μια καλή ερώτηση είναι γιατί δεν βλέπουμε τους αγώνες σε ανοιχτή ζώνη από το ΡΙΚ και χρειάζεται να έχει κάποιος συνδρομητικό κανάλι.
Ο κόσμος διψάει για Αντετοκούνμπο... ας αφουγκραστεί το κρατικό κανάλι που ψάχνει τρόπους να αυξήσει τα ποσοστά τηλεθέασής του.
- «Πώς συμβαίνει το ΡΙΚ να προβάλλει άλλους αγώνες που έχουν λιγότερο ενδιαφέρον από το τηλεοπτικό κοινό και να παραλείπει το Μουντομπάσκετ;» είναι η ερώτηση που ακούγεται όλο και πιο συχνά αυτές τις μέρες.

X