Χρύσανθος
Το νέο υπουργικό ανακοινώθηκε και σχολιάζεται ήδη σε ΜΜΕ και στα σόσιαλ.
Εκείνο που προκαλεί πολλά σχόλια, μην πω κανονικά τρολάρισμα, είναι το... τηλεοπτικό προσόν που επιστράτευσε στο βιογραφικό του ένας νέος υπουργός. Πρόκειται για τον Νίκο Νουρή, τον νέο υπουργό Εσωτερικών ο οποίος έκρινε απαραίτητο να περιλάβει στο επίσημο βιογραφικό του την αναφορά: «στην έκτη δημοτικού εκπροσώπησε το σχολείο του στο μαθητικό τηλεπαιχνίδι «Απαντήστε παιδιά» με τον αείμνηστο Φρίξο Πετρίδη στο οποίο και βραβεύτηκε για την επίδοση του στα μαθηματικά»...
Ο Νουρής επιβεβαίωσε ότι τα τηλεπαιχνίδια δεν είναι νέο φρούτο. Θα μου πείτε άλλο το «Απαντήστε παιδιά» και άλλο το «Πιο αδύναμος κρίκος». Σωστό. Από την άλλη, άλλο δωδεκάχρονος μαθητής και άλλο μεσήλικας υπουργός...
Χρυσές δουλειές κάνει το «GNTM», το οποίο, προσθέτει κι άλλα επεισόδια, λίγο πριν τον μεγάλο τελικό. Τουλάχιστον στην Ελλάδα, αλλά μάλλον θα ακολουθήσει και εδώ, η παραγωγή προσθέτει τρίτο επεισόδιο κάθε εβδομάδα ενώ στο σπίτι των ωραίων μπήκαν και άλλα κορίτσια που είχαν αποχωρήσει από το ριάλιτι μόδας.
Ο τελικός του «GNTM» θα μεταδοθεί την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου ενώ ρόλο... κριτή θα έχει και το τηλεοπτικό κοινό και μάλιστα καθοριστικό αφού αυτό θα καθορίσει την ψηφοφορία. Πόσα άραγε θα στοιχίζει το τηλεφώνημα;
Οι αλλαγές του «GNTM» πιέζουν και το «Χ-Factor» του οποίου ο τελικός μετατίθεται. Θα μεταδοθεί μια μέρα πριν από αυτόν του «GNTM», την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου.
Τι θα γίνει μετά το τέλος των ριάλιτι με την τηλεθέαση του Omega θα μας το πουν οι μετρήσεις...
Πάντως ετοιμάζονται εντατικά για τις νέες εκπομπές μεταξύ των οποίων θα είναι και το «Master chef», στο οποίο πολλά επενδύουν...
Τι λέει η τηλεθέαση;
Πρώτο το Sigma ήταν χθες στη γενική τηλεθέαση (ελέω Voice) και δεύτερο στο δυναμικό κοινό με τον ΑΝΤ1 να βρίσκεται πρώτος στο δυναμικό κοινό και δεύτερος στη Γενική Τηλεθέαση.
Αναλυτικά τα στοιχεία της Nielsen για τη τηλεθέαση για τη χθεσινή ημέρα ήταν:
Στη γενική τηλεθέαση πρώτος σταθμός το Sigma (15,7%), δεύτερος ο ANT1 (13%), τρίτος ο Alpha (10,4%), τέταρτο το Omega (9,4%) και πέμπτο το ΡΙΚ1 (6,6%). Ακολουθούν: ΕΡΤ World (2%), ΡΙΚ2 (1,5%) και Smile (0,6%).
Στο δυναμικό κοινό πρώτος σταθμός ήταν ο ΑΝΤ1 (16,4%), δεύτερο το Sigma (13,7%), τρίτος ο Alpha (10,7%), τέταρτο το Omega (6,6%) και πέμπτο το ΡΙΚ1 (3,6%). Ακολουθούν: ΡΙΚ2 (1,5%), ΕΡΤ World (1,1%) και Smile (0,3%).