ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ: Χαζολόγημα περιωπής, η πτωματολαγνεία και το αλλαγμένο ΕΔΟΝόπουλο

Οι σύριγγες που εμβολιάζουν τον κόσμο έγιναν το αγαπημένο τους θέαμα

Πιστολέρο

Πιστολέρο

steliosx62@yahoo.com

• Για να χαλαρώσουμε Κυριακάτικα θα παρουσιαστεί σήμερα ο τηλεοπτικός Πιστολέρο. Θα κουραστήκατε με όσα συμβαίνουν καθημερινά και με όσα σας αραδιάζουμε, οπόταν τάιμ- άουτ.

• Γουστάρουν οι άνθρωποι να βλέπουν πτώματα. Και πιστεύουν ότι θα πρέπει να τους ακολουθήσουμε στην πτωματολαγνεία. Με την πρώτη ευκαιρία στα δελτία ειδήσεων μας ρίχνουν σκηνές με πτώματα από το Ιράκ έως την Ινδία και άμα λάχει και από την Ελλάδα. Τόσο πολύ εθίστηκαν οι άνθρωποι στην πτωματολαγνεία που νομίζουν ότι μας αρέσει κι εμάς να βλέπουμε διάσπαρτα πτώματα στις οθόνες μας. Κάποτε υπήρχε μια Αρχή Ραδιοτηλεόρασης που τα ρύθμιζε όλα αυτά. Τώρα ποια τι γίνεται άραγε; Σσστ πρέπει να κοιμάται και να μην την ενοχλήσουμε. Οι δε σύριγγες που εμβολιάζουν τον κόσμο έγιναν το αγαπημένο τους θέαμα και πλάνο.

• Μπαίνοντας στην τηλεοπτική άνοιξη δεν έχουμε παρά ν’ αναθεματίσουμε τον αντίστοιχο χειμώνα . Που το μόνο που μας προσέφερε ήταν πίκρα, πόνο και οδύνη. Αν και μπροστά στο ανθρώπινο δράμα όλα περνούν σε δεύτερη μοίρα, εντούτοις δεν μπορεί να παραβλεφθεί η γύμνια της κυπριακής δημοσιογραφίας που εμφανίσθηκε με την παρουσίαση των γεγονότων. Τα κανάλια έγιναν πολυβόλα και χτυπούσαν ανελέητα τους ανθρώπους, επιδεινώνοντας τον πόνο τους. Ας ελπίσουμε ότι το πάθημα τους έγινε μάθημα .

• Πάντοτε θαύμαζα τους παραγωγούς των διαφημίσεων. Γιατί η καλή διαφήμιση είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων. Χρειάζεται να αφουγκράζεσαι την κοινωνία και να γνωρίζεις τι θέλει και πώς το θέλει. Κυρίως να το παρουσιάζεις με τρόπο που να την προσελκύει και να υποχρεώνεις τους καταναλωτές να επιδοθούν σε ένα, εν πολλοίς, αχρείαστο καταναλωτικό όργιο. Αν σκεφτείτε ότι οι άνθρωποι μέσα σε λίγα λεπτά συνδυάζοντας εικόνα και ήχο, ώστε να ελκύσουν την κοινή γνώμη και να υποχρεώσουν τον τηλεθεατή να προτιμήσει το προϊόν που διαφημίζουν, τότε μιλάμε για μεγάλο ταλέντο

• Χαζολόγημα περιωπής: Το τηλεοπτικό παράθυρο σε δελτίο ειδήσεων θεωρείται σαν μέσο παρουσίασης κάποιων γεγονότων που χρειάζεται να δοθεί και η ανάλογη σημασία. Όταν όμως χρησιμοποιείται για πλακίτσες, μάλλον ξεφτιλίζεται η όλη προσπάθεια και πλέον έχεις την εντύπωση ότι ο θεσμός αυτός είναι για τις πανήγυρεις

• Απίστευτο αλλά Κυπριστανικό: Δημοσιογράφος άφησε την σφραγίδα του στα Μέσα ενημέρωσης γιατί είναι ο πρώτος άνθρωπος στο χώρο της έντυπης δημοσιογραφίας που πέρασε από όλα, τα θεωρητικά, αντίπαλα με το κόμμα του ΜΜΕ ,παρά το ότι μέχρι τα 18 του ήταν το κορυφαίο ΕΔΟΝόπουλο της γενιάς του και πήρε παράσημο για την δράση του. Μάλιστα φιλοξενήθηκε αρκετές φορές στη πρώην Σοβιετική Ένωση από το τότε καθεστώς. Ε, αλλάζει ο άνθρωπος.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Πιστολέρο: Τελευταία Ενημέρωση

X