ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Ο Φερστάπεν δεν πήρε και τόσο καλά τα σχόλια ότι κερδίζει λόγω αυτοκινήτου

“Δεν με ενδιαφέρουν οι απόψεις των άλλων”

"Δεν με ενδιαφέρουν οι απόψεις των άλλων, δεν ξέρουν το αυτοκίνητό μας" είπε ο Μαξ Φερστάπεν όταν του ζητήθηκε να απαντήσει στην κλασσική αλλά άστοχη εντύπωση για όλους τους πρωταθλητές: ότι κερδίζουν κυρίως επειδή έχουν στα χέρια τους ένα κυρίαρχο μονοθέσιο.

Ο Ολλανδός κατέκτησε το 2023 το τρίτο διαδοχικό του πρωτάθλημα στη Formula 1 με ένα από τα πλέον κυρίαρχα μονοθέσια της ιστορίας του σπορ, τη Red Bull RB19. Ο ίδιος νίκησε με αυτή 19 GP και η Red Bull 21 -με άλλες δύο νίκες του Σέρτζιο Πέρεζ- στους 22 αγώνες του προγράμματος της περσινής σεζόν.

Ο 26χρονος, που πλέον έχει κερδίσει τα 44 από τα 66 GP των τρίων τελευταίων ετών και ξεκινά το 2024 ως απόλυτο φαβορί για τον τέταρτο τίτλο του, μοιραία έγινε -και αυτός, όπως πολλοί πρωταθλητές- αποδέκτης σχολίων ότι η επιτυχία του έρχεται κυρίως λόγω του αυτοκινήτου του, και ότι η RB19 ήταν πλήρως προσαρμοσμένη στο δικό του οδηγικό στιλ.

Πρόσφατα, μάλιστα, ο πρώην ομόλογός του στην RBR -και νυν οδηγός της Williams- Άλεξ Άλμπον ισχυρίστηκε πως “πολλοί λένε ότι το αυτοκίνητο είναι χτισμένο γύρω του” και ότι ο Φερστάπεν “έχει ξεχωριστό οδηγό στιλ”.

Red Bull Content Pool
Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB19 στις ελεύθερες δοκιμές του GP Άμπου Ντάμπι 2023 RED BULL CONTENT POOL

Επίσης, ο Σέρτζιο Πέρεζ έχει αφήσει με σαφήνεια να εννοηθεί ότι η εξέλιξη της RB19 στη διάρκεια της σεζόν του 2023 απομακρυνόταν από το οδηγικό του στιλ. Και πληροφορίες που προέκυψαν τον περασμένο Οκτώβριο ανέφεραν πως η Red Bull αρνήθηκε το αίτημα του Μεξικανού, νωρίτερα στη σεζόν, να επιστρέψει στην παλιά εκδοχή της RB19 με την οποία κέρδισε τους 2 από τους 4 πρώτους αγώνες του 2023

Ο Φερστάπεν, καλούμενος να σχολιάσει όλους αυτούς τους ισχυρισμούς, δεν έμεινε και ιδιαίτερα ψύχραιμος: “Δεν με ενδιαφέρουν οι απόψεις των άλλων” είπε στο γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport. “Δεν ξέρουν το αυτοκίνητό μας. Εγώ προσπαθώ απλώς να πάρω το καλύτερο από αυτό, και το κάνω κάθε φορά. Δεν ξέρω πόσο κυρίαρχο είναι αυτό το αυτοκίνητο σε σχέση με προηγούμενα - κανείς δεν το ξέρει αυτό”, πρόσθεσε ο Ολλανδός.

Μάλιστα, ο πρωταθλητής αντήχησε τα λόγια του τεχνικού διευθυντή της RBR, Πιέρ Βασέ, ότι η ομάδα του Μίλτον Κινς απλώς εξέλιξε την RB19 για να την κάνει όσο το δυνατόν ταχύτερη, και απλώς ο Μαξ απλώς κατάφερε να προσαρμοστεί καλύτερα σε αυτήν.

“Ρυθμίζω το αυτοκίνητο με τον τρόπο που μου αρέσει, και ο άλλος οδηγός το ρυθμίζει για να ταιριάξει σε εκείνον”, εξήγησε. “Οι μηχανικοί εξελίσσουν το αυτοκίνητο για να το κάνουν ταχύτερο, και όχι για να το κάνουν όπως θα άρεσε σε μένα.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το οδηγικό στιλ. Ποιό είναι το οδηγικό σου στιλ; Δεν ξέρω. Προσαρμόζομαι στις ανάγκες του αυτοκινήτου για να το κάνω ταχύτερο. Αυτό είναι το κλειδί για να είσαι ένας αληθινά καλός οδηγός της Formula 1. Το να προσαρμόζεσαι σε όσα σου δίνει η ομάδα”, κατέληξε ο Φερστάπεν.

Πηγή: sport24.gr

Υπόλοιπα: Τελευταία Ενημέρωση