Χρύσανθος
Έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για τον διαγωνισμό τραγουδιού της Γιουροβίζιον του οποίου ο τελικός θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαΐου, στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας.
Η εκπρόσωπος της Κύπρου με το τραγούδι El Diablo που στο νησί μας ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από ορισμένους, έχει ήδη κάνει τις πρόβες της με τα σχόλια να είναι πολύ θετικά. Κάποιοι αποδίδουν στην επιτυχία που είχε στην πρόβα την άνοδο της Κύπρου στα προγνωστικά. Γιατί από χθες στα στοιχήματα η Κύπρος ανέβηκε στην 8η θέση.
Στην πρώτη θέση των προγνωστικών βρέθηκε η Γαλλία εκτοπίζοντας το θεωρούμενο ως απόλυτο φαβορί της φετινής διοργάνωσης, την Μάλτα, η οποία έπεσε στη δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ελβετία, στην τέταρτη η Ιταλία και στην πέμπτη η Βουλγαρία.
Δυστυχώς έπεσε και η Ελλάδα και μάλιστα τέσσερις θέσεις για να βρεθεί στη 14η θέση των προγνωστικών.
Ωστόσο η Ελλάδα έχει φέτος δύο ρεκόρ που δεν πρόκειται να τα σπάσει κανένας. Η Στεφανία Λυμπερακάκη που την εκπροσωπεί είναι η νεότερη εκπρόσωπος χώρας στον διαγωνισμό ενώ ένα 10χρονο αγόρι, ο ταλαντούχος Μανώλης Γκίνης που παίζει τον Άγγελο στη σειρά της ΕΡΤ «Τα καλύτερά μας χρόνια», που θα ανακοινώσει στις 22 Μαίου που θα πάει το 12άρι της Ελλάδας (ελπίζουμε στην Κύπρο), θα είναι το νεαρότερο άτομο που συμμετείχε ποτέ σε ανακοίνωση βαθμολογία στην 65χρονη ιστορία του διαγωνισμού.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πάντως οι θαυμαστές και της Έλενας Τσαγκρινού και της Στεφανίας Λυμπερακάκη δεν σταματούν να σχολιάζουν και να δίνουν θετική ενέργεια στις εκπροσώπους της Κύπρου και της Ελλάδας.
Αίσθηση έκανε και στην Κύπρο ο αισθησιακός χορός της κοιλιάς που έριξε η Ιωάννα Μαλέσκου στην εκπομπή της. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε άντρες τηλεθεατές αλλά και σε γυναίκες. Αλλά δεν είναι μόνο οι τηλεθεατές και οι τηλεθεάτριες που έχουν επηρεαστεί από τον χορό της Ιωάννας αλλά και οι συναδέλφισσές της στην Κύπρο. Κάποιες τηλεπαρουσιάστριες αρκετά μάλιστα, σε σημείο που να αποπειραθούν να την αντιγράψουν. Όπως και όσο μπορούσαν βεβαίως.
Και αναφέρομαι στην Ελπίδα Ιακωβίδου του ΡΙΚ που σκέφτηκε ότι θα προσέθετε κάτι στη σημερινή της εκπομπή, εάν καλούσε στις 9.30 το πρωί χορεύτρια για οριεντάλ χορό στον οποίο θα συμμετείχε μάλιστα και η ίδια. Όσο και όπως μπορούσε.
Η απορία που είχα πάντα είναι που το βρίσκουν τόσο κέφι πρωινιάτικα...
Τον χορό της Μαλέσκου όμως τον σχολίασαν και άλλες τηλεπαρουσιάστριες με την Χριστιάνα Αριστοτέλους να αποκαλύπτει ότι ο Εφραίμ τον αποθήκευσε στο κινητό του και πως την ίδια δεν την ενόχλησε καθόλου το γεγονός. Και μπράβο της για την παραδοχή!
Παρακολουθώντας την Ελπίδα να αγκομαχά στο ΡΙΚ προσπαθώντας να χορέψει τον δικό της οριεντάλ χορό, διερωτήθηκα ποιος θα μπορούσε να αποθηκεύσει τον δικό της χορό στο κινητό του και γιατί.
Όχι ότι έχω πρόβλημα με την κοπέλα που σε αρκετά από τα θέματα που παρουσιάζει μια χαρά τα καταφέρνει. Ωστόσο δεν είμαστε όλοι και όλες για όλα βρε κορίτσι μου…
Από την άλλη σκέφτηκα πως ένα πρωινό τηλεοπτικό μαγκαζίνο στο ημικρατικό ΡΙΚ θα μπορούσε να έχει κάποιες άλλες προτεραιότητες στη θεματολογία του. Θα μπορούσε ας πούμε να επηρεάζεται και ίσως να αντιγράφει και πιο σημαντικά θέματα.
Σας έγραφα προχθές για τον τερματισμό του «Στην υγειά μας βρε παιδιά», την οποία ανακοίνωσε ο ίδιος ο Σπύρος Παπαδόπουλος, αποχαιρετώντας τους τηλεθεατές του. Πολλοί είναι αυτοί που στεναχωρέθηκαν που στη νέα τηλεοπτική σεζόν δεν θα υπάρχει η δημοφιλής εκπομπή του, αφού ως γνωστόν ήταν πολύ αγαπητή και στην Ελλάδα και στην Κύπρο και παντού στον πλανήτη όπου υπάρχουν Έλληνες. Νεότερες πληροφορίες από την Αθήνα αναφέρουν ότι ο Παπαδόπουλος δεν θα μείνει εκτός τηλεόρασης και μάλλον οδεύει προς την ΕΡΤ, το πρώτο τηλεοπτικό του σπίτι, για μια νέα μουσική εκπομπή εντελώς διαφορετική το «Στην υγειά μας βρε παιδιά». Αποκαλύφθηκε επίσης ότι η αιτία της διακοπής της συνεργασίας του με τον ΣΚΑΪ ήταν η απαίτηση του σταθμού όπως ενταχθούν στο «Στην υγειά μας βρε παιδιά» και πιο εμπορικούς καλλιτέχνες και είδη μουσικής. Κάτι που ο ίδιος δεν αποδέχθηκε. Και ανακοίνωσε την διακοπή της εκπομπής, κάτι που προκάλεσε έκπληξη στον ΣΚΑΪ.
Αν μη τι άλλο με την ΕΡΤ δεν θα έχει το άγχος της τηλεθέασης....