Η Alfa Romeo αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τα κορυφαία επίπεδα ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας των μοντέλων της. Η Ιταλική μάρκα πέτυχε άκρως εντυπωσιακά αποτελέσματα στην τελευταία έρευνα Αρχικής Ποιότητας (Initial Quality Study/IQS), της J.D Power για το 2023.
Η Alfa Romeo βρέθηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας των premium μαρκών, και στην τρίτη θέση γενικά της αγοράς αυτοκινήτου, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας για το 2023. Σκαρφάλωσε 24 θέσεις – το μεγαλύτερο άλμα στη φετινή αξιολόγηση της έρευνας IQS – κατακτώντας την 1η θέση μεταξύ των premium μαρκών, και την 3η θέση συνολικά στην αγορά αυτοκινήτου. Επιπλέον, η Alfa Romeo Stelvio αναδείχθηκε επίσης ως το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κατηγορία των compact premium SUV.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της ALFA ROMEO
Η J.D. Power ερευνά τις απόψεις των καταναλωτών, για τους τρεις πρώτους μήνες ιδιοκτησίας ενός καινούργιου αυτοκινήτου, και εντοπίζει τυχόν προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα (PP100), αξιολογώντας τις επιδόσεις της κάθε μάρκας.
Ο Ceo της Alfa Romeo Jean Philippe Imparato δήλωσε σχετικά: «Αυτό το αποτέλεσμα μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους, και έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο της εξαιρετικής δουλειάς που έγινε από όλη την ομάδα της Alfa Romeo. Η εξαιρετική προσοχή που δίνουμε στην ποιότητα ξεκινά από τα εργοστάσιά μας στην Ιταλία, και έχει άμεσο αντίκτυπο στους ίδιους τους πελάτες μας. Αυτές οι επιτυχίες, δείχνουν ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο».
Με λίγα λόγια, η Alfa Romeo είναι η νούμερο ένα μάρκα στην premium κατηγορία και η τρίτη μάρκα στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου. Παράλληλα, το άλμα των 24ων θέσεων που πέτυχε – από την ίδια αξιολόγηση του 2022 – αποδεικνύει το μέγεθος της επιτυχίας στη νέα εποχή για τη μάρκα και τον Όμιλο γενικότερα.
Η J.D. Power είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της ενημέρωσης των καταναλωτών, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, τα δεδομένα και την ανάλυσή τους. Πρωτοπόρος στη χρήση big data, τεχνητής νοημοσύνης (AI), και αλγοριθμικών δυνατοτήτων μοντελοποίησης για την κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, η J.D. Power παρέχει για περισσότερα από 50 χρόνια, αποφασιστική ενημέρωση του κλάδου, καταγράφοντας τις απόψεις των πελατών για μάρκες και προϊόντα. Οι κορυφαίες επιχειρήσεις και οι μεγάλες βιομηχανίες του κόσμου, βασίζονται στην J.D. Power για να διαμορφώσουν τις στρατηγικές τους απέναντι στους πελάτες τους.