ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Monza: Κινδυνεύει η θέση της στο πρόγραμμα;

Οι υπεύθυνοι της πίστας διαπραγματεύονται με την FOM για την επέκταση του συμβολαίου τους

Αυτή δεν είναι άλλη από την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων που ζητάει εδώ και πολύ καιρό η F1 από την Monza.

Το θρυλικό σιρκουί του Μιλάνου βρίσκεται ανελλιπώς -με την εξαίρεση του 1980- στο πρόγραμμα του πρωταθλήματος από την πρώτη σεζόν. Και είναι αναμφίβολα ένας από τους αγαπημένους προορισμούς τόσο για τους συμμετέχοντες όσο και για τους θεατές. Αυτά, όμως, δεν είναι από μόνα τους αρκετά.

Η FOM πιέζει συνεχώς όλες τις πίστες για εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων τους. Ωστόσο ο εκσυγχρονισμός θέλει χρήματα. Και με τα έσοδα από την διεξαγωγή των αγώνων να είναι ήδη πενιχρά για όλα τα σιρκουί, πολλοί διοργανωτές διστάζουν.

Δυστυχώς για εκείνους υπάρχουν πολλές χώρες οι οποίες παλεύουν για μια θέση στο καλεντάρι και θα ήταν διατεθειμένες να ξοδέψουν αφειδώς για να το πετύχουν. Επιπλέον, η περίπτωση της Monza είναι λίγο πιο δύσκολη καθώς η Ιταλία έχει από το 2020 έναν ακόμη αγώνα στην Imola.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι αυτή είναι μία υπερβολή. Εντούτοις ο CEO της F1, Στέφανο Ντομενικάλι επιθυμεί την ανανέωση των συμβολαίων και με τις δύο πίστες. Αρκεί, βέβαια, η Monza να κάνει τις απαιτούμενες αλλαγές.

«Έχουμε καλή επικοινωνία με την ομοσπονδία αυτοκινήτου της Ιταλίας. Ωστόσο οι εργασίες στην Monza έπρεπε να έχουν αρχίσει μετά το φετινό Grand Prix. Φτάσαμε στον Δεκέμβριο και ακόμη τίποτε δεν έχει γίνει» δήλωσε ο Ντομενικάλι.

«Η πίεση που ασκώ είναι εποικοδομητική. Δεν πρέπει να αφήνουμε την γραφειοκρατία να μας στερεί ευκαιρίας. Όταν μία παρόμοια ευκαιρία είχε παρουσιαστεί στην Imola οι εκεί διοργανωτές την άρπαξαν. Τώρα έχουμε δύο αγώνες στην Ιταλία, πράγμα που πριν μερικά χρόνια θα ακουγόταν τρελό» συμπλήρωσε ο Ιταλός.

Η συμφωνία της Monza με την F1 λήγει το 2025, ενώ της Imola το 2026. Τόσο οι υπεύθυνοι των σιρκουί όσο και η F1 θα ήθελαν να κλείσει το θέμα των επεκτάσεων εντός του 2024.

Πηγή: newsauto.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση