Νέοι στόχοι και νέα φιλοσοφία επικρατούν στο εργοστάσιο του Μαρανέλο με μόνο στόχο την επιστροφή στις νίκες στη Formula 1 το 2024.
Η ομάδα που απογοήτευσε σε μεγάλο βαθμό με την έλλειψη ταχύτητάς της στο φετινό πρωτάθλημα είναι η Scuderia Ferrari. H ιταλική ομάδα επέλεξε το λάθος δρόμο με τη δύστροπη SF-23 και αγνοεί για πάνω από ένα χρόνο τη νίκη σε αγώνα στη Formula 1.
Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ έχουν πολλά παράπονα από το μονοθέσιο, το οποίο έχει εξελιχθεί σε μικρό βαθμό σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Ως αποτέλεσμα της μέτριας σεζόν, πολλά αλλάζουν στο εσωτερικό της Scuderia και τα αποτελέσματα δεν θα φανούν μέχρι το 2024.
Ο επικεφαλής του τμήματος σασί της Ferrari, Ενρίκο Καρντίλε, μίλησε για πρώτη φορά για το μονοθέσιο του 2024 και έκανε πολύ σημαντικές αποκαλύψεις: «Δεν μπορώ να αποκαλύψω πολλά. Όμως αυτό που μπορώ να πω είναι πως θα έχουμε ένα πολύ διαφορετικό μονοθέσιο. Συνειδητοποιήσαμε κατά την εξέλιξη του φετινού μας μονοθεσίου πως ορισμένες επιλογές μας στην αρχιτεκτονική της SF-23 ήταν λάθος. Αυτό μας οδήγησε σε μεγάλους περιορισμούς στην εξέλιξη. Έτσι, το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς δεν θα είναι εξέλιξη της SF-23 όπως έγινε φέτος με το περσυνό μονοθέσιο. Θα δημιουργήσουμε ένα εντελώς καινούργιο μονοθέσιο. Θα έχουμε διαφορετικό σασί, διαφορετική δομή, το πίσω μέρος θα είναι επίσης διαφορετικό και αυτό θα βοηθήσει το αεροδυναμικό τμήμα να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει».
It’s a hard sight to beat! pic.twitter.com/hsRVJJ4mZQ
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) August 28, 2023
Επιπλέον ο Ιταλός αναφέρθηκε σε ένα πολύ σημαντικό τομέα στον οποίο η Ferrari έμαθε πολλά: «Είναι ξεκάθαρο σε εμάς τι κάναμε λάθος με το φετινό μονοθέσιο. Οι αδυναμίες μας είναι εμφανείς. Δεν χρειάζεται πλέον να κατανοήσουμε τι πρέπει να κάνουμε. Δεν είμαστε στο πουθενά, ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε. Πρέπει τώρα να βρούμε τα σωστά συστατικά, τη σωστή αρχιτεκτονική για το μονοθέσιο και να πετύχουμε τους στόχους μας».
Η Scuderia Ferrari αγνοεί τίτλο στη Formula 1 από το 2008 ενώ τελευταίος της παγκόσμιος πρωταθλητής είναι ο Κίμι Ράικονεν το 2007.
Πηγή: gazetta.gr