Τα προβλήματα είχαν αρχίσει για τον Χάμιλτον ήδη από την Παρασκευή. Ο Λιούις δεν μπορούσε να φέρει το μονοθέσιο του στην πρώτη πεντάδα της εκκίνησης για το Sprint, την στιγμή που ο Ράσελ είχε πάρει τη 2η θέση.
Τα πράγματα δεν έφτιαξαν ούτε το Σάββατο με τον Βρετανό να κερδίζει μόνο τον Πέρεζ από τους υπόλοιπους επτά οδηγούς των τεσσάρων κορυφαίων ομάδων στις κατατακτήριες του αγώνα. Υπήρχε μία ελπίδα ότι στον αγώνα η Mercedes θα τα πήγαινε καλύτερα εάν επικρατούσαν χαμηλές θερμοκρασίες ατμόσφαιρας-οδοστρώματος.
Αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη και ο Χάμιλτον από νωρίς έχασε κάθε ρεαλιστική πιθανότητα διεκδίκησης θέσης στο podium. Σίγουρα δεν τον βοήθησε και η ποινή 5 δευτερολέπτων στο pit-stop του για άκυρη εκκίνηση. Ένα pit-stop το οποίο έγινε έπειτα από το κλαταρισμένο εμπρός αριστερά ελαστικό του.
Λίγο αργότερα ο Χάμιλτον δεν πάτησε σωστά (όπως και στο Μαϊάμι) το κουμπί του περιοριστή ταχύτητας στο pitlane υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή διέλευσης από το pitlane. Αυτό σήμαινε ότι ο Χάμιλτον θα έμενε εκτός βαθμών.
Και ο Βρετανός δεν ήθελε να συνεχίσει. Έτσι, καθώς ο Χάμιλτον έμπαινε για να εκτίσει την δεύτερη ποινή του ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος με τον μηχανικό του, Πιτ Μπόνιγκτον.
Χάμιλτον: Να παρκάρω το αυτοκίνητο φίλε. Να εγκαταλείψω.
Μπόνιγκτον: Αρνητικό.
Χ: Θα το σβήσω μόλις μπω εκεί (σ.σ. εννοεί στο pitlane)
Μ: Αν θέλεις ποινή 5 δευτερολέπτων στον επόμενο αγώνα, τότε εντάξει. Πρέπει να κάνουμε έναν γύρο ακόμη απλώς πρέπει να περάσουμε μέσα από το pitlane.
Εκτός από την ντροπή του να εγκαταλείψει κανείς χωρίς να υπάρχει σοβαρό ζήτημα, η Mercedes επέμεινε και για έναν άλλον λόγο. Εάν ο Χάμιλτον δεν εξέτιε όλη την ποινή διέλευσης (20 δευτερόλεπτα συνολικά) τότε θα την κουβαλούσε στον επόμενο αγώνα του Άμπου Ντάμπι. Με λίγα λόγια θα κατέστρεφε και τον τελευταίο του αγώνα με την Mercedes.
Είναι προφανές ότι ο Χάμιλτον δεν θέλει να οδηγεί άλλο την W15. Ευτυχώς για εκείνον θα πρέπει να… την υπομείνει για έναν ακόμη αγώνα μόνο. Και ελπίζουμε να μην θέσει και πάλι παρόμοιο αίτημα προς την ομάδα του.
Πηγή: newsauto.gr