ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Απάντησε στον Χατζηγάννη: Αδικαιολόγητη, αβάσιμη και πιθανώς εσκεμμένη

Η επίμαχη δήλωση του βουλευτή και τι τον κάλεσε να πράξει η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή

Ανακοινώσεις

Η παρουσία της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή στη Βουλή είναι «συνεχής και αδιάλειπτη» ακόμα και σε περιπτώσεις συζήτησης θεμάτων που πιθανόν να μην την αφορούν άμεσα, αναφέρει το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας, απαντώντας σε δηλώσεις του Προέδρου της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, Κυριάκου Χατζηγιάννη.

«Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ούτε αρνείται να εμφανιστεί στη Βουλή, ούτε φοβάται να εκτεθεί και ούτε κρύβεται», αναφέρεται στην ανακοίνωσή του Υπουργείου.

Σημειώνει ότι «αντιθέτως, η παρουσία της στη Βουλή είναι συνεχής και αδιάλειπτη, ακόμα και σε περιπτώσεις συζήτησης θεμάτων που πιθανόν να μην την αφορούν άμεσα». Επίσης, το Υπουργείο διερωτάται «πώς ο κ. Χατζηγιάννης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Υπηρεσία «αρνείται να εμφανιστεί στη Βουλή, για να μη μείνει εκτεθειμένη» και τον καλεί να υποδείξει πότε η Υπηρεσία κλήθηκε αλλά δεν παρέστη σε συνεδρίες κοινοβουλευτικών επιτρόπων.

Σε σχέση με τις αναφορές του κ. Χατζηγιάννη για ευθύνη της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή στον τομέα της ασφάλειας των τροφίμων, το Υπουργείο διευκρινίζει ότι ως αρμόδια αρχή για την ασφάλεια των τροφίμων έχουν οριστεί οι Υγειονομικές Υπηρεσίες. «Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, η οποία εφαρμόζει νομοθεσίες για μη εδώδιμα προϊόντα, δεν έχει αρμοδιότητα εποπτείας των τροφίμων και, συνεπώς, εσφαλμένα κατηγορείται από τον κ. Χατζηγιάννη», αναφέρει.

Από €50.000 το μείωσαν στις €20.000

Σε σχέση με τις αναφορές του κ. Χατζηγιάννη για ανάγκη αύξησης των προστίμων, το Υπουργείο απαντά «ότι ο Νόμος για την Εποπτεία της Αγοράς, όταν κατατέθηκε από το ΥΕΕΒ στη Βουλή στις 9/5/2022, προέβλεπε διοικητικό πρόστιμο ύψους €50.000, το οποίο οδηγήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής μειωμένο κατά €20.000».

Σε σχέση με τις ανακλήσεις οχημάτων και την αναφορά του κ. Χατζηγιάννη ότι η «αρμόδια εποπτική αρχή (όπως θεωρεί την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή) έχει κωφεύσει», το Υπουργείο αναφέρει «ότι το κράτος έχει ορίσει Ερευνητική Επιτροπή, η οποία θα διεξαγάγει πλήρη και ενδελεχή έρευνα για τη διακρίβωση όλων των γεγονότων, αποφάσεων, ενεργειών ή παραλείψεων, καθώς και τυχόν ευθυνών που σχετίζονται με τη διάθεση και την εισαγωγή οχημάτων με ελαττωματικούς αερόσακους Takata στην κυπριακή αγορά».

Στο μεταξύ, το Υπουργείο συστήνει σεβασμό προς το έργο της Επιτροπής και αυτοσυγκράτηση μέχρι την έκδοση του τελικού της πορίσματος.

«Είναι προφανές ότι ο κ. Χατζηγιάννης, ως Πρόεδρος Κοινοβουλευτικής Επιτροπής, γνωρίζει τα πιο πάνω και η στοχοποίηση της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή είναι αδικαιολόγητη, αβάσιμη και πιθανώς εσκεμμένη», καταλήγει το Υπουργείο, διαβεβαιώντας ότι η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή θα συνεχίσει το έργο της.

Τι είχε δηλώσει ο Χατζηγιάννη

Η επίμαχη δήλωση που είχε κάνει ο βουλευτής του ΔΗΣΥ, Κυριάκος Χατζηγιάννη, μετά τη χθεσινή (8/4) συνεδρία της κοινοβουλευτικής επιτροπής, είναι η ακόλουθη: «Ποιος είναι υπεύθυνος να εποπτεύει την ασφάλεια των προϊόντων; Η Υπηρεσία Προστασίας του Καταναλωτή. Αυτοί αρνήθηκαν να έρχονται και στις συνεδριάσεις μπας και μείνουν εκτεθειμένοι. Αυτό είναι το κράτος δικαίου και το ώριμο κράτος που έχουμε».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση