24news team
Ενεργοποιούνται οι ποινικές ρήτρες ύψους 5,500 ευρώ κάθε μέρα στην εταιρεία Cyfield που ανέλαβε την κατασκευή του περιμετρικού αυτοκινητόδρομου Λευκωσία αφού δεν κατέστη δυνατό να παραδώσει το έργο εντός του χρονοδιαγράμματος το οποίο έληξε χθες, 15 Ιουλίου.
Αυτό επιβεβαιώθηκε και από τον Υπουργό Μεταφορών, Αλέξη Βαφειάδη, ο οποίος προέβη σε δηλώσεις στον ΣΠΟΡ FM, 95.0 και στην εκπομπή «Διασπορά Ειδήσεων». Ο Υπουργός ανέφερε ότι περιμετρικός της Λευκωσίας δεν πρόκειται να παραδοθεί σήμερα γι' αυτό και καλείται να πληρώνει ποινικές ρήτρες για αδικαιολόγητη καθυστέρηση του έργου, ύψους €5.500/ημέρα.
Όπως είπε ο κ. Βαφειάδης, ο εργολάβος ενημέρωσε τα Δημόσια Έργα ότι δεν είναι δυνατόν να παραδοθεί σήμερα το έργο σημειώνοντας πως ο περιμετρικός αναμένεται πως θα είναι έτοιμος αρχές Αυγούστου.
Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο μας δημοσίευμα όσον κοντεύε η ημέρα της παράδοσης, (σ.σ 15 Ιουλίου) τόσο πιο έντονη ήταν η κινητικότητα από πλευράς της εταιρίας. Πολίτες οι οποίοι επικοινώνησαν με την ιστοσελίδα μας, μας επιβεβαίωσαν ότι υπήρξε έντονη δραστηριότητα σε διάφορα τμήματα του περιμετρικού ιδιαίτερα την περασμένη εβδομάδα.
Οι πολίτες, οι οποίοι ανυπομονούν για την παράδοση του έργου, ευελπιστούν πως με την υλοποίηση του περιμετρικού η κατάσταση θα βελτιωθεί σημαντικά αφού οι οδηγοί θα «κόβουν» δρόμο και θα φθάνουν πιο γρήγορα στον προορισμό τους.
Αναμενόμενα Οφέλη από τον περιμετρικό
Με τη λειτουργία του περιμετρικού εκτός από τη μείωση της κίνησης στους δρόμους και τη συντόμευση των μετακινήσεων θα υπάρξουν πολλαπλά οφέλη για τους πολίτες. Σύμφωνα με το Τμήμα Δημοσίων Έργων θα υπάρξει:
• Βελτίωση συνδεσιμότητας της Κύπρου με τον Ηπειρωτικό ευρωπαϊκό χώρο, με την υλοποίηση κρίσιμων ελλειπόντων τμημάτων του ΔΕΔ-Μ και τη δημιουργία ενός βασικού δικτύου αυτοκινητοδρόμων που καλύπτουν την εθνική επικράτεια και τη διασυνδέουν με τις πύλες εισόδου της Κύπρου (Αεροδρόμια & Λιμάνια)
• Βελτίωση προσβασιμότητας του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Λευκωσίας και δεκάδων περιφερειακών Δήμων και Κοινοτήτων
• Μείωση χρόνου διακίνησης και αύξηση μέσης ταχύτητας διακίνησης
• Βελτίωση των επιπέδων οδικής ασφάλειας για όλους τους χρήστες της οδού
• Υποστήριξη της πολυτροπικότητας και της συνδυασμένης διακίνησης δημόσιων και ιδιωτικών μέσων μεταφοράς για επιβάτες (Ι.Χ. και λεωφορεία)
• Υποστήριξη των εμπορευματικών μεταφορών με γρήγορη και ασφαλή διακίνηση εμπορευμάτων, με διασύνδεση κύριων τοποθεσιών δραστηριοτήτων (βιομηχανικές & γεωργικές περιοχές) και παράλληλη παράκαμψη των κατοικημένων περιοχών
• Δυνατότητα αύξησης της βιώσιμης οικονομικής δραστηριότητας και ανάπτυξης για τις υποστηριζόμενες περιοχές