ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Προβολή της Λάρνακας - Συνεργασίες με influencers

Ενισχυμένη διαδικτυακή προβολή της Λάρνακας και συνεργασίες με influencers

ΚΥΠΕ

Σ​​​​υνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς να ενισχύει τη διαδικτυακή προβολή της περιφέρειας η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας, συνεργαζόμενη με διεθνούς φήμης influencers, με στόχο τη μεγιστοποίηση της παρουσίας της σε στοχευμένες αγορές.

Σε ανακοίνωσή της η ΕΤΑΠ Λάρνακας αναφέρει πως «πρόσφατα, η διεθνούς αναγνώρισης influencer Sophia  Hadjipanteli, η οποία διαθέτει περισσότερους από 1,5 εκατομμύρια ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα, φιλοξενήθηκε στη Λάρνακα στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας "Ocean of Threads"».

Προστίθεται ότι «η δράση αυτή, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Μιχάλη Παντελίδη, το Τμήμα Αλιείας και Θαλασσίων Ερευνών, και την ΕΤΑΠ Λάρνακας, είχε ως στόχο την προβολή του θαλάσσιου και υποβρύχιου πλούτου της περιοχής, καθώς και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την προστασία των θαλασσών».

«Στο πλαίσιο της ενέργειας, τοποθετήθηκε επίσης υποβρύχια έκθεση έργων τέχνης στο ναυάγιο LEF1 στη θαλάσσια προστατευόμενη περιοχή Λάρνακας, την οποία οι δύτες θα μπορούν να επισκεφθούν μέχρι το τέλος του έτους», σημειώνεται.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «τον επόμενο μήνα, στις 7 Νοεμβρίου, θα φιλοξενηθεί η διάσημη σεφ και τηλεοπτική προσωπικότητα Tonia Buxton, στο πλαίσιο του 2ου CY Food B2B Forum, που διοργανώνεται από το ΕΒΕΛ και την ΕΤΑΠ Λάρνακας».

«Στόχος της δράσης είναι να προβληθεί σε ένα πιο διευρυμένο κοινό στο εξωτερικό η προβολή της τοπικής γαστρονομίας και των μοναδικών γεύσεων της περιοχής», αναφέρεται.

Προστίθεται ότι η πρόσφατη διαδικτυακή καμπάνια της ΕΤΑΠ Λάρνακας που διήρκεσε έξι εβδομάδες σε στοχευμένες αγορές αποκλειστικά του εξωτερικού, «απέφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα, με περισσότερες από 7 εκατομμύρια εμφανίσεις και κοινωνική απήχηση σε πέραν των 2,5 εκατομμυρίων προφίλ».

Η καμπάνια ανέδειξε τη νέα τουριστική ταυτότητα της Λάρνακας και τα σημεία αναφοράς της περιοχής και στηρίχθηκε από το Υφυπουργείο Τουρισμού στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης της ΕΤΑΠ Λάρνακας.

«Η διαδικτυακή προβολή της Λάρνακας θα συνεχιστεί εντατικά και κατά την επόμενη σεζόν, καθώς το διαδίκτυο αποτελεί το κύριο μέσο κρατήσεων για τους επισκέπτες της περιοχής, αποκτώντας διαρκώς αυξανόμενη δυναμική», καταλήγει στην ανακοίνωση η ΕΤΑΠ Λάρνακας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση

X