ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog Κόβονται Survivor - Power of Love και «πόλεμος» στη διαφήμιση

Σε μερικές περιπτώσεις η κατάσταση μυρίζει μπαρούτι...

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Σε μια εποχή που η τηλεθέαση πνέει τα λοίσθια μαζί με τους καναλάρχες, τους επιτελείς τους και τους δημοσιογράφους σε κατάσταση νευρικής κρίσης βρίσκονται και οι διαφημιστές!

Οι πρώτοι για ευνόητους λόγους, οι τελευταίοι γιατί αναγκάζονται να ψάχνουν με... το φανάρι νέες, εναλλακτικές της τηλεόρασης επιλογές...

Και σαν να μην έφθανε η γενική κατρακύλα στο σύνολο του τηλεοπτικού προϊόντος, ήρθε και η νέα σεζόν με όλα τα πολλά υποσχόμενα ριάλιτι να κατακρημνίζονται στα τάρταρα της τηλεθέασης! Παράλληλο, τραγικό δρώμενο και οι εσωτερικοί ανταγωνισμοί στον κλάδο της διαφήμισης. Ό,τι δηλαδή συμβαίνει σε κάθε κλάδο της ρημαγμένης οικονομίας...

Τεράστια διαφημιστικά κονδύλια αλλάζουν χέρια και οι έννοιες ρευστότητα, αβεβαιότητα και αμηχανία βρίσκουν πλήρη εφαρμογή στα διαφημιστικά δρώμενα και... στάσιμα.

Σε μερικές περιπτώσεις η κατάσταση μυρίζει μπαρούτι...

Από τις σημαντικές αλλαγές στο σκηνικό της διαφήμισης είναι κατάληξη του λογαριασμού της ΑΗΚ στην orb ύστερα από διαγωνισμό. Επίσης, η φυγή του ομίλου Unilever από το Ledra και η μεταφορά της στην νέα διαφημιστική εταιρεία «initiative» .  Από την άλλη, η Γνώμη έχασε ύστερα από δεκαετίες τον λογαριασμό της Cytamobile Vodafone η οποία μεταφέρθηκε στο διαφημιστικό Partners. Νέος διαγωνισμός θα γίνει ύστερα από πέντε μήνες...

Μια και βρισκόμαστε στη Cyta, μαθαίνω πως τα στελέχη του οργανισμού και όχι μόνον δηλώνουν ενθουσιασμένοι με τον νέο ceo, Ανδρέα Νεοκλέους. Όπως υποστηρίζουν κάποια στελέχη για πρώτη φορά έχουν ceo ο οποίος κινείται γρήγορα και αναλαμβάνει ευθύνες χωρίς χρονοτριβή και το κυριότερο γι' αυτούς απαντάει στα emails τους εντός ωρών!

"Πρόκειται για πρωτόγνωρη κατάσταση" έλεγε προχθές υψηλό στέλεχος, σημειώνοντας πως "αρχίσαμε να σταυροκοπιόμαστε μπας και τον ματιάσουμε!".

Αληθεύει ότι οι Μαλτέζοι του Homemade είναι πολύ κοντά στην εξαγορά του τμήματος τροφίμων της Tryfon-Τσεριώτης; Εάν ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις το μπάτζετ λογικά θα καταλήξει σε ένα από τα διαφημιστικά του ΚΕΜΑ, δηλαδή τα Ledra και Innovation.

Αληθεύει ότι το «Surviror» αλλά και το «Power of Love» που στην Κύπρο προβάλλονται από το Sigma, ενδέχεται να ρίξουν αυλαία πολύ νωρίς;

Πληροφορίες από την Αθήνα λένε πως το ΣΚΑΪ και ο Τούρκος παραγωγός των ριάλιτι Ατζούν Ιλιτζαλί δεν τα βρίσκουν για συνέχεια των δύο εκπομπών. Ίσως αυτή να είναι η τελευταία τους χρονιά...

Η συνεργασία των δύο πλευρών θα συνεχιστεί μόνο για τον τέταρτο κύκλο του "The Voice" ενώ κόβεται και το "Ελλάδα έχεις Ταλέντο" και το "My Style Rocks"!

Η τελική διαμόρφωση των σχέσεων ΣΚΑΪ και Ατζούν θα έχει βεβαίως καταλυτική επίδραση και στην Κύπρο αφού όλα τα προαναφερόμενα προβάλλονταν και προβάλλονται από το Sigma.

Eκτός αυτού, το δίδυμο Ανδρέα Γεωργίου και Κούλλη Νικολάου με την σεναριογράφο του "Τατουάζ" πολιορκούνται ήδη από τον ΣΚΑΪ. Ως γνωστόν, το "Τατουάζ" που έγραψε πολύ ψηλά νούμερα μέσα από τη συχνότητα του Αlpha τελειώνει. Παραμένει, ωστόσο, ερωτηματικό ποια πορεία θα ακολουθήσουν οι δημιουργοί του...

Τι λέει η τηλεθέαση;

Πώς κινήθηκαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί το τριήμερο που μας πέρασε;

Την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου πρώτος σταθμός αναδείχθηκε ο Alpha με 18,3%, δεύτερος το ΡΙΚ1 με 14%, τρίτος ο ΑΝΤ1 με 13,5%, τέταρτος το SIGMA με 11,7% και πέμπτος το OMEGA με 10,7%.

Το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου πρώτος σταθμός αναδείχθηκε ο Alpha με 15%, δεύτερος ο ΑΝΤ1 με 12,4%, τρίτος το SIGMA με 11,5%, τέταρτος το ΡΙΚ1 με 10,1% και πέμπτος το OMEGA με 6,4%.

Την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου πρώτος σταθμός αναδείχθηκε ο ΑΝΤ1 με 13,4%, δεύτερος το SIGMA με 12,8%, τρίτος το Alpha με 12,2%, τέταρτος ΡΙΚ1 με 10,1% και πέμπτος το OMEGA με 7,5%.

X