ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

#MediaBlog Τα κολάζ και τα ρεπορτάζ της νέας εποχής

Δημοσιογραφικό δαιμόνιο και τεράστια υπομονή για το πιο απίθανο κολάζ των ημερών

Χρύσανθος

Χρύσανθος

Ένα άκρως διαφημιστικό «ρεπορτάζ» δημοσίευσε πρόσφατα ο Reporter για τις Ομάδες Παραγωγής Πολιτικής του ΔΗΣΥ. Στο ρεπορτάζ αφού έγινε παρουσίαση της φιλοσοφίας των Ομάδων, η οποία είναι όντως ενδιαφέρουσα, αναφέρεται και η πληροφορία «κλειδί» ότι, σύμφωνα με πληροφορίες κάποιοι εκ των συμμετεχόντων στις ομάδες παραγωγής πολιτικής, δεν αποκλείεται να βρεθούν στα ψηφοδέλτια του κόμματος ενόψει των βουλευτικών εκλογών του ερχομένου Μαΐου. Στη συνέχεια αναφέρονται τα ονόματα των συντονιστών των ομάδων και υποομάδων, αρκετοί από τους οποίους, όντως έχουν ακουστεί ότι θα φιγουράρουν στο ψηφοδέλτιο του ΔΗΣΥ. 

Το πιο εκπληκτικό όμως με το συγκεκριμένο ρεπορτάζ είναι η φωτογραφία που το συνοδεύει, η οποία προκάλεσε ποικίλα σχόλια αφού πρόκειται ουσιαστικά για μία «τοιχογραφία», ένα κολάζ με όλους τους πρωταγωνιστές των Ομάδων και βεβαίως σε πρώτο πλάνο αυτούς που ακούστηκαν ότι θα βρίσκονται στο ψηφοδέλτιο. 

Στα σίγουρα χρειάστηκε ισχυρό δημοσιογραφικό δαιμόνιο και τεράστια υπομονή από τον συντάκτη του ρεπορτάζ για να βρει όλα εκείνα τα ονόματα αλλά και τις φωτογραφίες τους, να τις ξεγυρίσει και να τις κολλήσει στο πιο απίθανο κολάζ των ημερών. 

Τέτοιο αναλυτικό ρεπορτάζ ούτε η «Αλήθεια» δεν θα έκανε, μην σας πω ούτε και η «Χαραυγή»...

Είναι άραγε και τα κολάζ στη συμφωνία της IMH με τον ΔΗΣΥ;

Πάντως όσο πλησιάζουν οι εκλογές και… βράζει ο προεκλογικός όλο και αυξάνονται οι δράσεις των κομμάτων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ). Κάποια κόμματα έχουν βγάλει στη φόρα ομάδες και σελίδες στα ΜΚΔ με μοναδικό στόχο να επηρεάσουν ψηφοφόρους και να επικρίνουν πολιτικούς αντιπάλους. 

Όλα σχεδόν τα κόμματα έχουν επιστρατεύσει μερικά από τα «καλύτερα μυαλά» τους για να στελεχώσουν τα νέα διαδικτυακά project και να παίξουν στον προεκλογικό χρησιμοποιώντας τεχνολογία και… φημολογία αιχμής. 

Μικτές ομάδες πολιτικών, επικοινωνιολόγων και τεχνικών άρχισαν να ξημεροβραδιάζονται ετοιμάζοντας βίντεο, εικόνες και γραφικά για τη δυναμική παρουσία των κομμάτων τους στα ΜΚΔκαι το κλέψιμο των εντυπώσεων. 

Δύο από τα κόμματα, όπως πληροφορούμαι, προπονούνται και προθερμαίνονται σε αυτό τον τομέα εδώ και μήνες και θεωρούν πως τώρα ήρθε η ώρα για την μεγάλη έφοδο.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

#MediaBlog: Τελευταία Ενημέρωση