ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τo σκουριασμένο λεωφορείο του Τιμούρ

Αδικεί κανείς τον κόσμο που λέει πως πονάει τα μάτια του;

Κωνσταντίνος Νικολάου

Κωνσταντίνος Νικολάου

nikolaouk@sppmedia.com

Γραφικοί έχουμε καταντήσει όσον αφορά το σοβαρό «κεφάλαιο» που λέγεται Εθνική Κύπρου, αφού εδώ και μερικά χρόνια και να θέλουμε να πούμε κάτι το θετικό… δεν τα καταφέρνουμε. Είναι πολλά εκείνα που λειτουργούν λανθασμένα γύρω απ’ το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα και όπως έχουμε αναφέρει πολλάκις ο πρώτος υπεύθυνος είναι η ομοσπονδία.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως θα σταθούμε στην αγωνιστική εικόνα της ομάδας μας, κάτι που αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του Τιμούρ Κετσπάγια. Εννοείται πως ο Γεωργιανός δεν είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη ή όχι του Κύπριου παίκτη σε επίπεδο ακαδημιών, όπως και για το πόσοι συμπατριώτες μας αγωνίζονται κάθε βδομάδα.

Είναι ωστόσο εκείνος που καλείται να παρουσιάσει ένα πλάνο με προοπτική και το οποίο πέραν από θετικά αποτελέσματα θα φέρνει και το ενδιαφέρον του κόσμου.

Εξηγούμε… Το να παίζουμε με κάθε αντίπαλο λες και εκείνος είναι η Βραζιλία σε καμία περίπτωση δεν βοηθά ούτως ώστε ο κόσμος να αφήσει τον καναπέ και να πάει στο γήπεδο. Πόσο μάλλον, αν δεν μπορούμε να κερδίσουμε στην έδρα μας μια ομάδα επιπέδου Λετονίας σε φιλικό ματς! Αυτό όσον αφορά την ευθύνη που έριξε στον κόσμο ο 56χρονος τεχνικός...

Από εκεί και πέρα, αν και δεν είμαστε προπονητές θεωρούμε πως δεν θέλει να κατέχει και πολύ το αντικείμενο κανείς για να καταλάβει ότι το να αντιμετωπίζεις με οκτώ αμυντικογενείς παίκτες ομάδες του επιπέδου σου… μόνο σύγχρονο ποδόσφαιρο δεν το λες. Δηλαδή, πόσες πιθανότητες έχουμε για δημιουργία φάσεων όταν στο αρχικό σχήμα είναι μόλις τρεις ποδοσφαιριστές με δημιουργικές αρετές;

Ακόμη κάτι που έρχεται κόντρα στη λογική είναι η χρησιμοποίηση παικτών σε θέσεις που δεν έπαιξαν ποτέ, με τον Χάμπο Κυριάκου σε ρόλο δεξιού μπακ-χαφ να αποτελεί ένα τρανό παράδειγμα. Σχεδόν κάθε φορά ο κ. Κετπσάγια μας λέει ότι δεν κάνει πολλές προπονήσεις με τους διεθνείς για να περάσει αυτά που θέλει. Αφού είναι έτσι τότε γιατί προσπαθεί να τους αλλάξει θέση μέσα σε λίγες μόνο μέρες;

Οι τακτικές του Γεωργιανού παραπέμπουν στο Ιταλικό πρωτάθλημα του 1960 (τότε αρχισε να παίρνει σάρκα και οστά το γνωστό κατενάτσιο), οι οποίες δεν μπορούν να βρουν εφαρμογή στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Εν ολίγοις, το λεωφορείο του Κετσπάγια έχει σκουριάσει καθώς προέρχεται από μια άλλη πολύ παλιά και εντελώς διαφορετική ποδοσφαιρική εποχή.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Εθνική: Τελευταία Ενημέρωση

X