Η έκθεση “Auto e Moto d’ Epoca” είναι ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα στην Ευρώπη για τους λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών. Ωστόσο για εφέτος αποτελεί και μια εξαιρετική ευκαιρία για την Alfa Romeo να αποκαλύψει για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό τη μοναδική 33 Stradale. Μάλιστα το εμβληματικό μοντέλο θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο και στο πρόγραμμα “Alfa Romeo Classiche”, μια σειρά υπηρεσιών με σκοπό την προστασία και την προώθηση της ιστορίας της θρυλικής μιλανέζικης μάρκας.
Αντλώντας ξεκάθαρα στοιχεία από την αγωνιστική Tipo 33, η 33 Stradale του 1967 είναι αντικειμενικά ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα που έχουν κατασκευαστεί στην ιστορία της αυτοκίνησης. Σήμερα, η νέα 33 Stradale υιοθετεί με σεβασμό και μοντέρνα προσέγγιση μερικά από τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία της προγόνου της, αποκαλύπτοντας παράλληλα μερικά από τα χαρακτηριστικά των Alfa Romeo του μέλλοντος.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της ALFA ROMEO
Με αυστηρό πλάνο για παραγωγή μόνο 33 μονάδων που έχουν ήδη βρει τους ιδιοκτήτες τους, τη χειροποίητη συναρμολόγηση του αυτοκινήτου έχει αναλάβει η Carrozzeria Touring Superleggera. Πρόκειται για έναν κατασκευαστή με κορυφαία τεχνογνωσία και ύψιστες προδιαγραφές που εγγυώνται την απόλυτη προσοχή στην λεπτομέρεια.
Δε θα μπορούσε να είναι αλλιώς, αφού κάθε μια 33 Stradale έχει σχεδιαστεί ως ένα μοναδικό έργο τέχνης, χάρη στην απόλυτη ελευθερία εξατομίκευσης που εφαρμόστηκε στην κατασκευή του αυτοκινήτου. Πίσω από αυτή την ελευθερία υπάρχει μια ολόκληρη ομάδα με την ονομασία “Bottega”, η οποία δημιουργήθηκε γι’ αυτόν ακριβώς το σκοπό. Για να εμπλέξει δηλαδή τους πελάτες σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής, παρέχοντας τη δυνατότητα για απολύτως μοναδικά στοιχεία, ακόμα και για την «υπογραφή» του πλαισίου.
Η 33 Stradale είναι ένα μοναδικό δημιούργημα που χρησιμοποιεί αλουμινένιο πλαίσιο σχήματος “Η” και αμάξωμα από ανθρακονήματα, η ανάρτησή της αποτελείται από διάταξη με διπλά ψαλίδια τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω τροχούς, ενώ για την κίνηση φροντίζουν δύο σύνολα: Το πρώτο είναι ο V6 κινητήρας βενζίνης των 2,9 lt με τα δύο τούρμπο που έχει δεχτεί ειδικές βελτιώσεις ώστε να ξεπερνάει τους 620 PS, ενώ το δεύτερο είναι αμιγώς ηλεκτρικό με ισχύ πάνω από 750 PS.
Το κερασάκι είναι βέβαια η πληροφορία ότι οι ρυθμίσεις για το συνολικό στήσιμο του αυτοκινήτου έχουν γίνει στην πίστα του Balocco με την επιμέλεια του πιλότου της Alfa Romeo στην Formula 1, Valtteri Bottas.