ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Χάμιλτον: Εκτόξευσε τις πωλήσεις προϊόντων της Ferrari

Η έλευση του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στη Ferrari, επηρέασε θετικά τις πωλήσεις προϊόντων της Scuderia

Ο Χάμιλτον εμφανίστηκε για πρώτη φορά με τη φόρμα της Ferrari στην παρουσίαση των χρωμάτων των ομάδων στις 18 Φεβρουαρίου στο Λονδίνο και έκτοτε συγκαταλέγεται στα πιο δημοφιλή πρόσωπα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως.

«Η επίδραση της άφιξης του Λιούις και η αύξηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί στη Formula 1 εδώ και πολύ καιρό», εξήγησε ο Τζέιμς Κάμπελ, συνιδρυτής του marketing agency 50 Sport. «Σε αυτή την περίπτωση, η ιστορία της μεταγραφής, το μήνυμα και η οπτική παρουσίαση συνδυάστηκαν άψογα από την πρώτη μέρα».

Ο Χάμιλτον έχει πάνω από 39 εκατομμύρια ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πάνω από δύο φορές περισσότερους από αυτούς που ακολουθούν την ομάδα της Ferrari.

Και η αύξηση των πωλήσεων διαφόρων ειδών θα σημαίνει πολύ μεγαλύτερα έσοδα για τη Ferrari, με τιμές από 35-45 ευρώ για ένα καπέλο ή 180 ευρώ για ένα μπουφάν.

Πηγή: sportal.gr

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Auto: Τελευταία Ενημέρωση