ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Δόθηκε στην κυκλοφορία με τρία χρόνια καθυστέρηση – Το πέναλτι των 1.000 ευρώ

Άνοιξε σήμερα ο δρόμος που συνδέει την Ακρούντα με τη Διερώνα

24news team

Μετά από καθυστέρηση που ξεπέρασε τα τρία έτη, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του οδικού έργου που αφορά την ανακατασκευή του δρόμου που συνδέει την Ακρούντα με τη Διερώνα. Η δεύτερη φάση, στα χαρτιά, περιλαμβάνει τον Αρακαπά και τη Συκόπετρα.

Ο υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, Αλέξης Βαφεάδης, μιλώντας στο 24News, ενημέρωσε πως ο δρόμος δόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία, βάζοντας τέλος στην ταλαιπωρία των οδηγών. Ιδιαίτερα των κατοίκων των επηρεαζόμενων κοινοτήτων οι οποίοι ξόδευαν πολύ περισσότερο χρόνο και χρήμα για καύσιμα για να βγουν στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού – Λευκωσίας, καθώς χρησιμοποιούσαν τον δρόμο που ενώνει την Επταγώνεια, το Κελλάκι και την Παρεκκλησιά.

Βάσει της σύμβασης, ο δρόμος θα έπρεπε να ήταν ολοκληρωμένος τον Αύγουστο του 2021 ωστόσο, όπως ενημέρωσε το Τμήμα Δημοσίων Έργων, δόθηκε παράταση μέχρι το τέλος του 2023. Σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων των κοινοτήτων της περιοχής, για σημαντικό χρονικό διάστημα, μέχρι και τα τέλη του 2022, το έργο είχε περιέλθει σε στασιμότητα.

Ο τέως υπουργός Μεταφορών, Γιάννης Καρούσος, μιλώντας σε συγκέντρωση που είχε διεξαχθεί στη Διερώνα, κληθείς να διευκρινίσει τους λόγους της καθυστέρησης, τις απέδωσε εν μέρει στα συνεπακόλουθα της πανδημίας, καθώς και σε ζητήματα που αφορούσαν την αφαίρεση χωμάτων και τους όγκους των απορριμμάτων, για τα οποία άργησε η έκδοση άδειας από το Τμήμα Πολεοδομίας.

«Είναι δικαιολογίες»

«Για μένα είναι δικαιολογίες», είχε πει τότε ο Γιάννης Καρούσος, αναφέροντας στους κατοίκους πως το έργο θα ολοκληρωνόταν τον Σεπτέμβριο του 2023. Χρονοδιάγραμμα που προφανώς δεν ήταν άσχετο με τη μετέπειτα ενημέρωση από το Τμήμα Δημοσίων Έργων και το Υπουργείο Μεταφορών, πως η αρμόδια επιτροπή αλλαγών ενέκρινε την παραχώρηση παράτασης προς τον εργολάβο μέχρι τα τέλη του 2023.

Το ορόσημο δεν επιτεύχθηκε, με τον δρόμο να παραδίδεται στις 3 Οκτωβρίου του 2024, όπως μας είπε ο Αλέξης Βαφεάδης. Από τη λήξη της παράτασης μέχρι και την ολοκλήρωση της ανακατασκευής του δρόμου Ακρούντας – Διερώνας, ο εργολάβος (Cyfield), βάσει ρήτρας για καθυστέρηση, έχει πέναλτι 1.000 ευρώ για κάθε μέρα, σύμφωνα με το αρμόδιο κυβερνητικό τμήμα.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Κοινωνία: Τελευταία Ενημέρωση