ΚΥΠΕ
Ο Δήμος Πάφου ενημερώνει τους καταναλωτές ύδρευσης ότι διερευνά τα παράπονα τα οποία έχουν υποβληθεί για υψηλούς λογαριασμούς υδατοπρομήθειας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δ. Πάφου, προκαταρτικά διαφαίνεται οι λογαριασμοί με υψηλή κατανάλωση που έχουν σταλεί σε 450 περίπου υποστατικά οφείλονται σε ένα από τους πιο κάτω λόγους, όπως σε ανθρώπινο λάθος στην καταχώριση των καταγραφών κατανάλωσης.
Στο γεγονός ότι μετά την αντικατάσταση παλιών μετρητών με νέους έξυπνους μετρητές, εντοπίστηκαν υπόγειες διαρροές σε ιδιωτικά υποστατικά, τις οποίες οι παλιοί υδρομετρητές δεν κατέγραφαν ή και εξαιτίας της αδυναμίας καταγραφής από τους προηγούμενους μετρητών λόγω παλαιότητας.
Η Υπηρεσία του Δήμου εξετάζει την κάθε περίπτωση ξεχωριστά και το πόρισμα θα παρουσιαστεί ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου για τον ανάλογο και νόμιμο χειρισμό.
Πληροφορείται το κοινό ότι ο Δήμος Πάφου δεν θα προβεί σε αποκοπή παροχής νερού στα 450 περίπου υποστατικά που έχουν επηρεαστεί, μέχρι να ληφθεί οριστική απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από τη διερεύνηση που βρίσκεται σε εξέλιξη, καταλήγει η ανακοίνωση.