24news team
Σάλο έχει προκαλέσει η νέα διαφήμιση της Jaguar, η οποία κάθε άλλο παρά διαφήμιση για αυτοκίνητα δεν είναι, μιας και δεν παρουσιάζει κανένα από τα πολυτελή μοντέλα της!
Αντιθέτως δείχνει άντρες ντυμένους με φορέματα, μοντέλα λευκά και μαύρα με ρούχα σε έντονους χρωματισμούς να προβάλλουν μήνυματα όπως «δημιουργήστε με ενθουσιασμό», «ζήστε έντονα», «διαγράψτε τα συνηθισμένα», «σπάστε τα καλούπια», «μην αντιγράφετε τίποτα».
Και φυσικά κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού σποτ δεν υπάρχει πουθενά ο παραμικρός υπαινιγμός για αυτοκίνητα.
Δείτε το βίντεο:
Copy nothing. #Jaguar pic.twitter.com/BfVhc3l09B
— Jaguar (@Jaguar) November 19, 2024
Όπως ήταν αναμενόμενο αυτό προκάλεσε απορίες σε πολλούς χρήστες των social media με πρώτο και καλύτερο τον Έλον Μασκ, ο οποίος έσπευσε να σχολιάσει στο Χ: «Πουλάτε αυτοκίνητα;»
«Ναι. Θα θέλαμε πολύ να σας δείξουμε» του απαντά η εταιρεία και προσθέτει: «Ελάτε μαζί μας για ένα τσάι στο Μαϊάμι στις 2 Δεκεμβρίου; Με θερμότατους χαιρετισμούς».
«Απαίσια, απαίσια διαφήμιση. Αυτή υποτίθεται ότι θα σώσει τη χαμένη φήμη σας;», γράφει άλλος χρήστης στο Χ με την εταιρεία να απαντά «Ακριβώς το αντίθετο. Πρόκειται για μια αναγέννηση».
«Νόμιζα ότι φτάχνετε αυτοκίνητα», σχολιάζει άλλος χρήστης. «Φτιάχνουμε», απαντά η εταιρεία και προσθέτει: «Σύντομα θα αποκαλυφθούν όλα».
Κάποιοι άλλοι χρήστες και φανατικοί της «Anti-woke» κουλτούρας υποστήριξαν ότι η εταιρεία «σκότωσε ένα βρετανικό σύμβολο».
«Get woke. Go broke.», γράφει άλλος υπονοώντας ότι η εταιρεία δίνει περισσότερη σημασία στη woke κουλτούρα παρά στην ποιότητα των αυτοκινήτων της.
Μιλώντας σε ένα σόου απονομής LGBTQ βραβείων τον περασμένο μήνα, ο επικεφαλής στρατηγικής της Jaguar Santino Pietrosanti μιλησε για την αλλαγή της κουλτούρας της εταιρείας – και καυχήθηκε για την εφαρμογή μιας ατζέντας woke στον εργασιακό χώρο.
«Έχουμε δημιουργήσει περισσότερες από 15 ομάδες διαφορετικότητας, όπως το Pride, το Women in Engineering και το Neurodiversity Matters. Έχουμε δρομολογήσει σημαντικές αναθεωρήσεις πολιτικής, όπως η «μετάβαση στην εργασία», για να προωθήσουμε την ισότητα και την υποστήριξη των κοινοτήτων μας που αγκαλιάζουν την ατομικότητα ως υπερδύναμη».
Αν και τα σχόλια που έχει συγκεντρώσει η εν λόγω διαφήμιση είναι πολλά, η εταιρεία, φαίνεται να έχει πρόθεση να απαντά στον καθένα ξεχωριστά.
Πηγή: Protothema