ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Απολογία σταθμάρχη – «Διόρθωσαν με μπλάνκο τις βάρδιες, μετά το δυστύχημα»

Ο κατηγορούμενος προέβη σε μία ακόμη αποκάλυψη

Με τις ποινικές διώξεις για το δυστύχημα στα Τέμπη να ανέρχονται, πλέον, σε τέσσερις, μετά τις νέες που ασκήθηκαν κατά των δύο άλλων σταθμαρχών και του επιθεωρητή του ΟΣΕ, ο 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας δίνει νέα τροπή στα γεγονότα με την απολογία του.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δει έως τώρα το φως της δημοσιότητας, οι δύο άλλοι σταθμάρχες έπρεπε να βρίσκονται στο πόστο τους μέχρι τις 11:00 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Όπως εξήγησε στην απολογία του ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης, από τις 22:25 ήταν μόνος του.

«Δεν πρόλαβα να ενημερώσω τον προϊστάμενό μου ή την επιθεώρηση ότι είχαν αποχωρήσει στις 22:15 με 22:20 ο παλιός σταθμάρχης και στις 22:05 με 22:10 ο νεότερος, λόγω του φόρτου εργασίας μου. Όπως διαπίστωσα από την κατάθεση του προϊσταμένου μου, αυτός είχε δώσει εντολή στους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας να καθίσουν μέχρι τις 23:00, ενώ και ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας, Γιώργος Ζήντρος, έδωσε εντολή στον παλαιότερο σταθμάρχη να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62», ανέφερε χαρακτηριστικά ο 59χρονος σταθμάρχης στην απολογία του.

Τέμπη: «Η ώρα παράδοσης-παραλαβής βάρδιας καταγράφεται εγγράφως, αλλά διορθώθηκε με μπλάνκο μετά το συμβάν»

Σύμφωνα με πληροφορίες, ωστόσο, ο κατηγορούμενος προέβη και σε μία ακόμη αποκάλυψη, η οποία αφορά στο τι συνέβη λίγο μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα που είχε ως συνέπεια τον θάνατο 57 ανθρώπων.

Όπως είπε απολογούμενος ο 59χρονος, μετά το συμβάν η ώρα παράδοσης της απογευματινής βάρδιας και παραλαβής από τη βραδινή διορθώθηκε με μπλάνκο.

«Ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων έδωσε εντολή στον Π. να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62. Ο κάθε σταθμάρχης μετά τη βάρδιά του παραδίδει και παραλαμβάνει ο νέος και αυτή η παράδοση-παραλαβή μετά τη βάρδιά του εντυπώνεται εγγράφως στο αντίστοιχο βιβλίο και καταγράφεται η ώρα έναρξης και λήξης της προηγούμενης βάρδιας. Μετά το συμβάν, η ώρα παράδοσης παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη.

Δεν θυμάμαι ποια ήταν η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του Π. είναι περί 22:20 και του Χ. περί 22:10. Αναλαμβάνω την αντικειμενική ευθύνη που με βαραίνει σαν σταθμάρχη».

Πηγή: iefimerida.gr 

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση